Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har denne egentlig noe misjon? Kan ikke se jeg får opp noe ekstra form for lys eller beskjed om nivået er lavt f.eks.

Skal montere 2002 beholder, som er helt ny og hvit. Så viss jeg skal bruke det vanlige E30 lokket med måleren på så må jeg kjøpe nytt for å matche :)

Skrevet
Har du delenummeret på 2002 beholderen?

Har en ekstra viss du trenger, kjøpte to stk siden jeg regna med det spørsmålet kom :)

Jeg handla dem fra Ebay i USA.

Man må jo også ha nippler til master cylinderen og gummier til master cylinderen. Skal ta noe bilder mens jeg holder på her.

Skrevet

300kr + frakt :)

Tipper frakta på den er rundt 160kr viss jeg sender med norgespakke.

Det er ATE beholder med lokk og sil.

Skrevet

Bruker Golf1 fortsatt, men beholderen står så kneppt nedi der. Er vrient å få på belgen til innsuget også.

Skal ha 2002Tii forsterker og 25mm hovedcylinder fra Audi når jeg kjøper carbon boks, så det er sånn "tidlig ute" prosjekt kan du si :)

Skrevet

Da har du ikke leita godt nok... Hva har du nå da?

Jeg har en du kan bruke. Audi A4 dobbel membran. Samme type som 325iX/M5 bare litt mindre diameter.

Skrevet

Har fått et par henvendelser på PM om dette 2002 greiene, så legger bare opp delenummer og bilde her også. Så slipper folk å lure mer :) Gummiene som sitter i hovedcylinderen på byttes til noen med mindre hull i midten. Måla på gummiene er 22 utendig og 8 innvendig. De stammer også fra 2002 og passer rett i E30 hovedcylinderen.

Delenummer;

-Albuer (connector) 34321102282

-Gummier 34311121911

reservoir4.jpg

reservoir2.jpg

reservoir1.jpg

reservoir3.jpg

Den ekstra beholderen jeg kjøpte er SOLGT :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...