budse Skrevet Mai 10, 2011 Skrevet Mai 10, 2011 helt nye komplette hjul selges. ET 15 8,5x18" 5x120 komplett med nye nokian dekk selges grunnet at jeg har kjøpt noen nye i 19" dekka er 235/40-R18
Trond H. Olsen Skrevet Mai 10, 2011 Skrevet Mai 10, 2011 Selges for hvor mye, eller er det høystbydende over xxxx? Hvor holder du til?
budse Skrevet Mai 11, 2011 Forfatter Skrevet Mai 11, 2011 Selges for hvor mye, eller er det høystbydende over xxxx?Hvor holder du til? hehe sorry for at ikke prisen er med. den er 7000,- holder til i fetsund
Trond H. Olsen Skrevet Mai 11, 2011 Skrevet Mai 11, 2011 Har vel ikke litt bedre bilder av de? Kanskje på bil også?
budse Skrevet Mai 11, 2011 Forfatter Skrevet Mai 11, 2011 Har vel ikke litt bedre bilder av de?Kanskje på bil også? de er ikke prøvd på bil engang desverre. fant noen andre før jeg fikk satt de på. hehe har bare et bilde fra nett, men kan godt gå ned i boden og ta et bilde hvis du ønsker det.
budse Skrevet Mai 21, 2011 Forfatter Skrevet Mai 21, 2011 Har vel ikke litt bedre bilder av de?Kanskje på bil også? de er ikke prøvd på bil engang desverre. fant noen andre før jeg fikk satt de på. hehe har bare et bilde fra nett, men kan godt gå ned i boden og ta et bilde hvis du ønsker det. her er bildet av den komplette felgen. kom med bud folkens. har ett sett 19" også ET39 som jeg vil kvitte meg med som jeg syntes ble for små til bilen min. kom med bud folkens ikke skambud da de er brukt kun 1 dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå