espulus Skrevet Mai 10, 2011 Share Skrevet Mai 10, 2011 Selger nå min 323i, grunnet kjøp av nyere BMW. Bilen ble eu-ok 04.03.11. Pen bil, som er veldig god å kjøre. Det er nettopp byttet dempere fram, hjullager fram, og diverse slitedeler. Helt nye piggdekk på alu.felg, helt nye sommerdekk på alu.felg. Olje er byttet jevnlig, og da kun original BMW-olje. For bilder: http://bil.autodb.no/autodb/frame_searc ... 9563713911 Ta gjerne kontakt her inne ved interesse! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet Mai 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2011 Pris kan selvsagt diskuteres ved hurtig avgjørelse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet Mai 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2011 Pris er fjernet, kom med bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarjei bmw Skrevet Mai 10, 2011 Share Skrevet Mai 10, 2011 bytte med vr6 + mellomlegg fra min side? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet Mai 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2011 Desverre.. Er kun ute etter salg, da jeg som sagt skal kjøpe nyere bmw :b Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet Mai 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2011 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet Mai 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2011 Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå