joachim sørlie Skrevet August 13, 2011 Forfatter Skrevet August 13, 2011 ingen som trenger? bare ligger her..
Tommy Turbo Skrevet August 20, 2011 Skrevet August 20, 2011 1500 så kan jeg kjøpe det av deg, men da må jeg nesten ha svar relativt fort.
Tommy Turbo Skrevet August 21, 2011 Skrevet August 21, 2011 oki.. du får gi en lyd om den ikke forsvinner i løpet av kort tid.
joachim sørlie Skrevet August 21, 2011 Forfatter Skrevet August 21, 2011 Er meningen og bruke det i en byttehandel, men hvis noen kommer Med penger som jeg da kan gi videre blir det det samma for meg.. Noen som Kommer med et bud?
M3 Yngve Skrevet August 22, 2011 Skrevet August 22, 2011 Er meningen og bruke det i en byttehandel, men hvis noen kommerMed penger som jeg da kan gi videre blir det det samma for meg.. Noen som Kommer med et bud? Hva selger du for og hva ønsker du å bytte med da ? Hvem moddel er det ? og hva følger med ?
joachim sørlie Skrevet August 23, 2011 Forfatter Skrevet August 23, 2011 oki.. du får gi en lyd om den ikke forsvinner i løpet av kort tid. PM sendt til deg misteer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå