BOBO Skrevet Mai 11, 2011 Skrevet Mai 11, 2011 Hei. Jeg har sittet og søkt litt på nettet om å bygge om caben på en E36 fra manuell drift til elektrisk drift. Er det noen her som vet om dette går an, om det er mye arbeid og om det vil bli dyrt? Mvh. K
erlendrh Skrevet Mai 11, 2011 Skrevet Mai 11, 2011 Hei Jeg gjorde dette på min. Det er fullt mulig, men du bør ha tilgang på en delebil da du trenger Alt til caben (cab, motorer og stag) samt en mal for hvor du skal borre hull. (Hvis det er ombygging til semiautomatisk kan du bruke taket du har). Det mest kopliserte er nok ledningsnettet. Dette er det en fordel å ta ut av en delebil for så å plukke ut de ledningene du trenger og så strekke de rundtom i din bil. Det er ganske mange. Du bør være over middels motivert for denne jobben, og studere koblingsskjemaet godt før du begynner. Mitt tak funket fra første stund og jeg har ikke hatt problemer med det i ettertid. Lykke til
BOBO Skrevet Mai 11, 2011 Forfatter Skrevet Mai 11, 2011 Takker for kjapt svar! Det ser og høres ut som mye arbeid ja og jeg vet ikke om det da blir så fristende å starte på dette. Grunnen til at jeg spør er fordi jeg har fått tilbud på en bil med manuell cab og er usikker på om jeg skal gå for den nettopp pga. dette. Er det noen som har synspunkter på dette? Mvh. K
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå