oddeinarr Skrevet Mai 11, 2011 Share Skrevet Mai 11, 2011 Da prøver jeg igjenn Har en 91 mod 318i sedan stående jeg egentlig hadde tenkt og bygge om til m3 , men da lommeboka og tiden ikke strekker til så må jeg desverre selge den :/ det er minimalt med rust på den, har tatt det lille som var, men den trenger lakkering det følger med m3 sideskjøter da det er en bulk i kanalen, men den er det bare å sparkle igjenn og sike fast sideskjørtene så synes ikke denne det er som sagt en 91 mod og er over 10 år siden den ble førstegangs registrert i Norge, så det er gratis og godkjenne med større motor det mangler girkasse på den og etter en tur uttafor veien i vinter mangler den også panser og grillramme, men karosseriet er like fint ! selges eller byttes i coupe deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddeinarr Skrevet Mai 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2011 Fikk nettopp tak i panser ! så det følger med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svanem Skrevet Mai 25, 2011 Share Skrevet Mai 25, 2011 pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonEMann Skrevet Mai 27, 2011 Share Skrevet Mai 27, 2011 Er frontrute ok? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddeinarr Skrevet Mai 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2011 frontruta er ok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnyjohn97 Skrevet Mai 29, 2011 Share Skrevet Mai 29, 2011 vet du km-standen på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddeinarr Skrevet Mai 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2011 enten var det 250 eller 270 om jeg ikke husker helt feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå