marcushs Skrevet Mai 11, 2011 Skrevet Mai 11, 2011 Hei. Har en e46 touring. Abs og antispinn begynte å vinter å lyse også gå vekk osv. På og av med gjevne mellomrom. Kjenner også det lugger av og til bakfra. Og i vinter vi vibrerte det i bremsepedalen for fra. Her for noen dager siden funket Alt igjen. Men nå i dag begynte det nok en gang å lyse. Noen ide om hva det kan være? De ble byttet bak på verksted for fjor sommer. Kondens? Takk for svar
marcushs Skrevet Mai 11, 2011 Forfatter Skrevet Mai 11, 2011 Nei lugger når det lyser. Eller at det hakker i bremsene. Bremsene blir forøvrig skiftet nå. Så ikke noe feil der.
E30-328 Skrevet Mai 11, 2011 Skrevet Mai 11, 2011 Min lugger i bremsene uten at jeg får noen lys/feilmeldinger!!!
marcushs Skrevet Mai 11, 2011 Forfatter Skrevet Mai 11, 2011 Okei. For min gjør det ikke ofte. Men problemet er at både antispinn og avb lyser. Så det er noe med sensorne eller kondens i de. Ikke vet jeg. Mye rare monteringer på gs..
E30-328 Skrevet Mai 11, 2011 Skrevet Mai 11, 2011 Merker du forskjell om du kjører i Drive, Sport eller manuell?
marcushs Skrevet Mai 11, 2011 Forfatter Skrevet Mai 11, 2011 Nei. Er pga sensoren at det lugger av og til. Kjenner at det ikke er noe med diffen.
E30-328 Skrevet Mai 11, 2011 Skrevet Mai 11, 2011 Mener du styrevinkelsensor? Den må kalibreres Dette har jeg gjort pluss byttet den og kalibrert igjen, ingen bedring Begge ABS følere bak koblet vekk, lugger fremdeles! Koblet ut gyro, ingen forskjell!
killarinc Skrevet Mai 16, 2011 Skrevet Mai 16, 2011 Har hatt problemer med at lampa lyser og forsvinner igjen. Er som regel dårlig kontakt på en abs sensor.
marcushs Skrevet Mai 21, 2011 Forfatter Skrevet Mai 21, 2011 hva er de sensorene som sitter bak ved bremseskiva som er en umbrako da? har byttet de før og da står det det på lappen hos GS. Ikke vet jeg. Men nå har den sluttet å lyse på 2 dager så da regner jeg med det holder seg sånn også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå