niberlin Skrevet Mai 11, 2011 Skrevet Mai 11, 2011 Hei! Jeg har kjøpt meg en delebil til min 318 96¨touring. Delebilen jeg har kjøpt er også en 318 touring, men da 98¨modell. I denne står det digital klima og kjørekomputer. Hvordan går jeg fram for å bytte disse? Har noen av dere koblingskjema/forklaring på hva som må byttes? Regner med at jeg må flytte over noen sensorer i tillegg til selve klima-enheten. Hvordan er det med kjørekomputeren. Er den bare å flytte over og koble på hjernen? Eller mangler jeg sensorer til den og? Takk.
niberlin Skrevet Mai 11, 2011 Forfatter Skrevet Mai 11, 2011 Fant denne guiden på kjørecomputeren. Men er usikker på om det er 18knappers. Er det lik framgangsmåte for andre typer ? http://www.dazultra.co.uk/bmw/obc/ Med digital klima mener jeg selvfølgelig digital styring av varmeanlegg. Har vribryterne nå,men vil gjerne bytte. Vil den digitale enheten funke på det originale systemet når jeg ikke har AC?(usikker på om delebilen har det)
baremats91 Skrevet Mai 11, 2011 Skrevet Mai 11, 2011 det digitale er kun for AC anlegg, så om du ikke har AC vil du ikke få det til å funke
niberlin Skrevet Mai 12, 2011 Forfatter Skrevet Mai 12, 2011 Var nesten noe slikt jeg regnet med. Men kjørecomputeren går vel enkelt og greit med den guiden jeg linket til ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå