Static Skrevet Mai 12, 2011 Share Skrevet Mai 12, 2011 heisann, jeg driver å skal montere AEM wideband. men finner ikke/vet ikke om noe sted jeg kan dra ledningen som skal til sensoren mellom torpedoveggen fra førersia noen som kunne vist me bilde eller forklart detaljert takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW 2002 Fredrik Skrevet Mai 12, 2011 Share Skrevet Mai 12, 2011 Er det ikke noen ledige hull på passasjersiden? Du klarer å lure kabelen derfra og videre bakom midtkonsollen og til førersiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Static Skrevet Mai 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2011 skal sjekke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Static Skrevet Mai 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2011 jeg klarte ikke å se noen synlige hull/steder jeg kan trekke den mellom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW 2002 Fredrik Skrevet Mai 12, 2011 Share Skrevet Mai 12, 2011 Mener bestemt at det skal være noen hull der som er tettet med en propp. Du må ganske langt ned med teppet for å kunne se den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mai 12, 2011 Share Skrevet Mai 12, 2011 Mener da å huske at det var flere propper med plass til en kabel når jeg hadde teppene ute på førersiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå