TStorleer Skrevet Mai 12, 2011 Skrevet Mai 12, 2011 Hei. Har byttet ut orginal lyktene på min bil, så tenkte å sjekke intressen for de.. Selger alt komplett (Oransje blinkers) Frontlamper Sideblinkers Og baklykter.. De er i god stand, uten hakk/sprekk o.l Skal få lastet opp bilder av de, ville bare sjekke intressen først. ----------------------------------- Har også 4 stk 15" orginale Bmw alu felger med Hakkapelita 5 pigg dekk med godt mønster. Ganske hard gummi men går en sesong til, evt viss noen trenger dekk for å bruke opp!
hao Skrevet Mai 13, 2011 Skrevet Mai 13, 2011 4 stk alu felger.... Mest interessert i den jeg. Bilde og pris?
TStorleer Skrevet Mai 13, 2011 Forfatter Skrevet Mai 13, 2011 4 stk alu felger.... Mest interessert i den jeg. Bilde og pris? 1000 lapp da? Komplett med bolter.. Skal få tatt et bilde imorgen. Ikke kantkjørt eller noe sår på felgene.
j-fresh Skrevet Mai 16, 2011 Skrevet Mai 16, 2011 Hvor mye for frontlamper? Er det med høydejustering?
TStorleer Skrevet Mai 16, 2011 Forfatter Skrevet Mai 16, 2011 Hvor mye for frontlamper?Er det med høydejustering? Hmm, kom med et bud. Er med høydejustering ja!
j-fresh Skrevet Mai 17, 2011 Skrevet Mai 17, 2011 Tja, si det. Ser priser fra 500 og oppover, så vet ikke hva de er verdt jeg
TStorleer Skrevet Mai 17, 2011 Forfatter Skrevet Mai 17, 2011 Tja, si det.Ser priser fra 500 og oppover, så vet ikke hva de er verdt jeg Selger alt komplett for 1500,- + Frakt. Frontlamper Sideblinkers Og Baklamper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå