nisja Skrevet Mai 12, 2011 Skrevet Mai 12, 2011 hei har vurdert frem og tilbake om jeg skulle lage en liten tråd på bilen min, så slik ble det her er noen ting som skal gjøres med bilen. ¤ sveising av rust. ( hjulbuer begge sider bak, rundt takluke og i bagasjerom kanskje noe mer) ¤ ned med hele understellet og skifte alt av foringer, kuler ect ect. ¤ sandblåsing og lakkering av understellet. ¤ overhaling av motor. ¤ ny lakk på bilen. glemmer sikkert av mye her nå men tar det etter vært her er det noen bilder av bilen får prøve og se hvordan det går
inflames662 Skrevet Mai 13, 2011 Skrevet Mai 13, 2011 så jo ut som en veldig fin bil å begynne med dette...
nisja Skrevet Mai 13, 2011 Forfatter Skrevet Mai 13, 2011 har solg de 18" felgene som er på bildene idag, blir 17" bmw motorsport felger her er noen bilder av demonteringa av bakenden og funnene som er blitt gjort det er nok rust og ta av
Barca Skrevet Mai 15, 2011 Skrevet Mai 15, 2011 Skulle det komme en beskrivelse på hvordan du fikset sentrallåsen ?
nisja Skrevet Mai 15, 2011 Forfatter Skrevet Mai 15, 2011 hehe ja..... dataen min ble overmannet av et monster virus i natt så har ikke data for øyeblikket men skal prøve å se om jeg får til å legge ut med mobiln
speedyracing Skrevet Juni 11, 2011 Skrevet Juni 11, 2011 du er også godt i gang med og "renovere" e36 4d ja kult ogsån farge har du tenkt deg?
nisja Skrevet Juni 12, 2011 Forfatter Skrevet Juni 12, 2011 tenkte jeg måtte ta den nå før det var forseint, er for ille å la de "råttne bort" og fargen tror jeg blir den samme som er nå.. og med carbon folie på tak det er mye fine farger å velge mellom, så får se bare og komme med forslag på farge og andre ting, setter pris på alt av forslag er fortiden meget rolig med bilen, er travelt opptatt med å få vannet ut av kjelleren her har demontert hele fronten og tatt av panser og sideskjermer. fant litt rust innenfor innerskjermene i overkant, men er overasket over at det ikke var mer har jo tross alt stått ute både sommer og vinter siden høsten 09 men det som skjer neste er at motor skal ut og plukkes helt fra hverandre og settes sammen igjenn med nye deler skal prøve og få ned understellet og iløpe av neste uke..(altså ikke uka som kommer men den ) så en kan begynne "ekspedisjonen" etter rust under bilen også
speedyracing Skrevet Juni 13, 2011 Skrevet Juni 13, 2011 hehe fader når du har motoren ute også så er det værtfall vært og lakkere hele bilen i en ny farge da blir jo lakk jobben perfekt! vist ikke hadde jeg kansje gått for en mere gunmetall sølvfarge som jeg persjonlig synes er tøft da vist det må være gråt men karbon tak? tror jeg ikke jeg hadde turt og prøve på en sån "lys grå farge" for og være erlig. å du har fått flommen inn i kjelleren?
nisja Skrevet Juni 13, 2011 Forfatter Skrevet Juni 13, 2011 driver og vurderer det sjø.. men blir det heil lakkering så blir det noe i gata gunmetal ja er litt usikker på det med carbon folie men det har vært tøft å prøve har flommen i kjeller ja.. men skal ikke klage, det er de som har større problemer med flommen enn det vi har. takker for tilbakemeldinger.. settes stor pris på
nisja Skrevet Februar 1, 2012 Forfatter Skrevet Februar 1, 2012 joda.. holder jo på så smått Er fortiden fryktelig kaldt å holde på i garasjen, men har fri en uke nå så da skal det bli litt skruing igjenn imorgen skal jeg ivei å snakke med en som skal sveise inn nye hjelbuer bak og deler av innramminga til takluka skal lakke bakaksling og iløpe av uka, og prøve å få montert oppi traversen igjen bak.. har dårlig med bilder men her er noen av deler som er innkjøpt nye speil lamin-x lyktefilm. senking skal det også bli
KrHeLl Skrevet Februar 17, 2013 Skrevet Februar 17, 2013 Så jo bra ut de delene der Hva er statusen i dag?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå