prohognes Skrevet Mai 13, 2011 Skrevet Mai 13, 2011 Jeg har en e34 525 turbo(se autodbkode:1299118) Har slitt med fjusking på turtall. Sto i ngk iridium plugger som jeg tenkte jeg skulle bytte til nye iridium. Kjøpte nye, kjæmpe dyre!(2000.- på mekonomen) Men fikk tak i nye på ebay til kr 400.- Bilen fjusket fremdeles. Prøvde å bytte/sjekke: Lambda,coiler,,tps,triggersensor,og falskluft. Fikk høre en del negativt om iridium plugger så jeg bestemte meg får og prøve et sett med brukte brisk plugger jeg hadde. Bilen gikk som ei kule igjen og ingen fjusk!!!!!!!!!!!!!!!! Ville bare legge ut dette for jeg vet at d er en del som sliter med forskjellige former for motor fjusk på m50, med eller uten turbo. Nå er jeg så glad for at jeg virkelig fikk den til å gå som den skal. Ut å svi gummi i kveld nå og bare mate på med gir! BMW me pustehjelp er meget artig leketøy for oss voksne gutter! Håper noen får utbytte av mine erfaringer. Mvh Runar
Are. Skrevet Mai 13, 2011 Skrevet Mai 13, 2011 Hei, Jeg kjører med irdiumplugger på min m50b25 turbo. Den fjusker ikke direkte, men jukser avogtil på lavere turtall. Har nå kjøpt Bosch fr7 plugger som jeg skal bytte til. Så skal gi en tilbakemelding om det kurrerer problemet
prohognes Skrevet Mai 13, 2011 Forfatter Skrevet Mai 13, 2011 Hei. Ja må få høre om du merker noe forskjell. Jeg skal kjøpe ny ngk, altså ikke ngk iridium å sette inn. Har bestandig hatt best erfaring av orginale ngk plugger med litt høyere varme verdi. Såg du på annonsen min? Vet du av noen som er interisert i den så hvis dem annonnsen. Har du noen bilder av bilen din og bilder av motor? Er bare interessant å se hvordan din ser ut. send pm eller mail. prohognes@hotmail.com Lykke til og er spent på å høre fra deg hvordan bilen din ble:)
OLEZZ Skrevet Mai 13, 2011 Skrevet Mai 13, 2011 jeg har hatt størst suksess med iridium pluggene. Gi en tilbakemelding hvordan det funker for deg med bosch Are. Gjorde du noe med gapet på pluggene da Hognes? Jeg sliter veldig hvis jeg ikke gjør noe med det.
MotorViagra Skrevet Mai 13, 2011 Skrevet Mai 13, 2011 Derfor mange sliter med dette er pga bmw coilene er ikke noe å skryte av.. Med en annen coil slipper man et gap helt ned i 0,3-0,4 og man slipper at gnisten blåser ut. Jeg mener de som er over 0,8 bar på f.eks m50 burde ha andre coiler. F.eks Audi s3 coiler disse holder målet sitt Da har man skjeldent noe problem med div plugger. PS. Fint å se gamle bilen min har kommet i riktige hender
|Ole| Skrevet Mai 13, 2011 Skrevet Mai 13, 2011 Eller invistere i msd 6a og ein blaster coil, funker veldig bra og er ikkje så alt for dyrt. Når det gjelder m20 iallefall m50 har vel 6 coiler...
prohognes Skrevet Mai 13, 2011 Forfatter Skrevet Mai 13, 2011 Derfor mange sliter med dette er pga bmw coilene er ikke noe å skryte av..Med en annen coil slipper man et gap helt ned i 0,3-0,4 og man slipper at gnisten blåser ut. Jeg mener de som er over 0,8 bar på f.eks m50 burde ha andre coiler. F.eks Audi s3 coiler disse holder målet sitt Da har man skjeldent noe problem med div plugger. PS. Fint å se gamle bilen min har kommet i riktige hender Du har nok rett i d ja Kjell. Bruker di orginale coliene inntil videre så blir d trøbbel senere ved høyere lade trykk så får jeg bytte coliene. Gammle bilen din blir ihvertfall tatt vare på av meg, og skal bli artig å få den mappet for mere effekt. Blir muligens solgt, men d vil vise seg. Har lyst til å ha den også, så vi får se: Skal ut å ta en tur med bilen litt senere i kveld, å se om jeg får svidd av litt gummi! God helg til dere alle!
prohognes Skrevet Mai 13, 2011 Forfatter Skrevet Mai 13, 2011 jeg har hatt størst suksess med iridium pluggene. Gi en tilbakemelding hvordan det funker for deg med bosch Are.Gjorde du noe med gapet på pluggene da Hognes? Jeg sliter veldig hvis jeg ikke gjør noe med det. Endret gapet til 0.7mm. Funka ikke på min motor disse iridium pluggene. Men flott å høre at de fungere hos noen.
Are. Skrevet Juni 8, 2011 Skrevet Juni 8, 2011 jeg har hatt størst suksess med iridium pluggene. Gi en tilbakemelding hvordan det funker for deg med bosch Are.Gjorde du noe med gapet på pluggene da Hognes? Jeg sliter veldig hvis jeg ikke gjør noe med det. Kansje litt sein ut, men har nå kjørt 50-60 mil med Bosch 7'er plugger. Den nølinga som var under pådrag tidligere er forsvunnet hvertfall, så de ser ut til å funke bra. 0.9 plug-gap, 0,7bar ladetrykk.
prohognes Skrevet Juni 8, 2011 Forfatter Skrevet Juni 8, 2011 jeg har hatt størst suksess med iridium pluggene. Gi en tilbakemelding hvordan det funker for deg med bosch Are.Gjorde du noe med gapet på pluggene da Hognes? Jeg sliter veldig hvis jeg ikke gjør noe med det. Kansje litt sein ut, men har nå kjørt 50-60 mil med Bosch 7'er plugger. Den nølinga som var under pådrag tidligere er forsvunnet hvertfall, så de ser ut til å funke bra. 0.9 plug-gap, 0,7bar ladetrykk. Har solgt bilen nå. Men takk for tilbake mld uansett.
Azeton Skrevet Juni 8, 2011 Skrevet Juni 8, 2011 Skru opp lade tiden på coilene! Noen som har sett hva som skjer med gnisten når man endrer på det ? Er så man både hører og ser forskjell.
MotorViagra Skrevet Juni 9, 2011 Skrevet Juni 9, 2011 Skru opp lade tiden på coilene! Noen som har sett hva som skjer med gnisten når man endrer på det ? Er så man både hører og ser forskjell. Går ikke uten datasprut dette da Han her hadde et piggyback som dette ikke gikk an å justere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå