rapidspeed Skrevet Mai 13, 2011 Skrevet Mai 13, 2011 ønskes kjøpt.. sitter bak sparkeplaten høyre foran.
RoaldJ Skrevet Mai 14, 2011 Skrevet Mai 14, 2011 vil anbefale deg å ikke kjøpe denne brukt.. du får feil (en ekstra pixel) i instrumentet (inni ved kilometertall), som indikerer fjusk ved f.eks kilometertall... lysmodulen samarbeider nemlig sammen med kombiinstrument. hjelper ikke å kode den til bilen heller.. desverre.
rapidspeed Skrevet Mai 14, 2011 Forfatter Skrevet Mai 14, 2011 Okay? Fikk beskjed på BMW spesiallisten i skien at det gikk greit å kode om?
RoaldJ Skrevet Mai 14, 2011 Skrevet Mai 14, 2011 har prøvd dette selv.. gikk ikke på den bilen hvertfall.. men ok.. vist de sier det, så går nok de god får den..
kafsan Skrevet Mai 14, 2011 Skrevet Mai 14, 2011 Jeg har også snakka med BMW som bekreftet at det skal skal gå fint å bruke en lysmodul fra annen bil. Men de sa jeg måtte finne en fra tidsrommet 09.2000-02.2003. Har fått tak i lysmodulen med ikke forsøkt å kode den ennå.
RoaldJ Skrevet Mai 15, 2011 Skrevet Mai 15, 2011 mulig den var fra feil årsmodell den jeg opplevde at det ikke gikk på.. men ingenting er bedre om det funker med brukt, for ny koster en del mer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå