Hansola Skrevet Mai 13, 2011 Skrevet Mai 13, 2011 Min E34 har stått en stund uten å blitt åpnet, nå går det ikke ann å bryte opp dørene engang. Viking/falken har prøvd å bryte opp dørene men de sier det er et Vakuum i bilen så det ikke går. Den er helt tom for strøm, låsene er oppe, men alt for mye vakuum til at det går ann å åpne den. Kommer inn i bagasjerommet. Noen idee på åssen jeg kan komme meg inn i bilen?
Hansola Skrevet Mai 13, 2011 Forfatter Skrevet Mai 13, 2011 gått tom for strøm eller no? Ja, bilen er helt tom for strøm, har stått et helt år uten at noen har vært inne i den. Kom et forslag med at jeg kunne dra ut noen av dreneringsproppene..
wicky124 Skrevet Mai 13, 2011 Skrevet Mai 13, 2011 prøv å putte nøkkelen i passasjerdøra, og vri nøkkelen samtidig som du drar opp håndtaket...
Hansola Skrevet Mai 13, 2011 Forfatter Skrevet Mai 13, 2011 prøv å putte nøkkelen i passasjerdøra, og vri nøkkelen samtidig som du drar opp håndtaket... Har prøvd og dra så hard jeg kan, ingen bevegelser..
wicky124 Skrevet Mai 13, 2011 Skrevet Mai 13, 2011 samtidig som du vrir nøkkelen for å åpne låsen? På passasjersiden?
Hansola Skrevet Mai 13, 2011 Forfatter Skrevet Mai 13, 2011 samtidig som du vrir nøkkelen for å åpne låsen? På passasjersiden? Jaja, har prøvd.. Falken har også prøvd, de klarte ikke lirke opp dørene engang.
Hansola Skrevet Mai 13, 2011 Forfatter Skrevet Mai 13, 2011 merkelig....knus ene bakruta Hahaha! hvis det blir sistemulighet! så ja
Are. Skrevet Mai 13, 2011 Skrevet Mai 13, 2011 Prøv å ta ut en av dreneringsproppene under gulvet. Hvis ikke så er det jo ikke såå mye jobb å bytte ei siderute da =)
Hansola Skrevet Mai 13, 2011 Forfatter Skrevet Mai 13, 2011 Prøv å ta ut en av dreneringsproppene under gulvet. Hvis ikke så er det jo ikke såå mye jobb å bytte ei siderute da =) Jepps, tenkte jeg skulle ut å prøve det nå Håper det går
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå