hNorstroem Skrevet Mai 13, 2011 Share Skrevet Mai 13, 2011 hei, batteriet mitt tappet seg for strøm i går og nå vises kun klokken når jeg vrir om tenninga, går ann og stille klokka kun. Har prøvd å ta ut sikringene og koblet fra batteriet uten hell. Cd-veksleren får strøm og så er ganske blank på hva problemet kan være nå? Dette gjelder en Bmw 1996 modell e39. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet Mai 13, 2011 Share Skrevet Mai 13, 2011 Virker radioen din?? Jeg måtte ta av minuspolen da ute temp føleren min viste -40. Da denne hadde vært av i 30 min, virket sensoren igjen. Men cd spilleren min ville ikke lese cd'er, kun radio som virket. Da måtte jeg ta ut cd spilleren og koble av pluggen, da virket alt igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hNorstroem Skrevet Mai 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2011 Nei radioen slår seg på men viser kun klokka.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå