nisja Skrevet Mai 13, 2011 Skrevet Mai 13, 2011 Har et problem med sentral låsen... når jeg låser førerdøra så låser alle dørene og bagasjeluka seg men de låser seg opp igjen automatisk etter 1-2 sek... hva kan dette skyldes?? Tar all den hjelpen jeg kan få
SideIn Skrevet Mai 13, 2011 Skrevet Mai 13, 2011 kan være at en av bryterene som skal melde tilbake til sentral låsen at døren lukket ikke før signal. ta for deg dør for dør. fin ut vilken rekk.e følge du har tenkt å fikse dem i å reverser rekkefølgen da det alltid er den siste du finner feilen i
Barca Skrevet Mai 13, 2011 Skrevet Mai 13, 2011 kan være at en av bryterene som skal melde tilbake til sentral låsen at døren lukket ikke før signal. ta for deg dør for dør. fin ut vilken rekk.e følge du har tenkt å fikse dem i å reverser rekkefølgen da det alltid er den siste du finner feilen i Hvilken føler?? Hvor sitter den?
Barca Skrevet Mai 13, 2011 Skrevet Mai 13, 2011 Min bil har ikke den bryteren, som sitter på låse som er skrudd i karroseriet
hao Skrevet Mai 13, 2011 Skrevet Mai 13, 2011 Min bil har ikke den bryteren, som sitter på låse som er skrudd i karroseriet Da har du en bryter som sitter på låsen inne i døra.
nisja Skrevet Mai 14, 2011 Forfatter Skrevet Mai 14, 2011 takk for svar.. skal teste det ut i morgen og se om det hjelper det er jo samme syndrom som i den diy linken så får krysse fingrene
hao Skrevet Mai 14, 2011 Skrevet Mai 14, 2011 takk for svar.. skal teste det ut i morgen og se om det hjelper det er jo samme syndrom som i den diy linken så får krysse fingrene Hvis du har mulighet hadde det vært fint om du kan forklare litt og kanskje noen bilder for dette er det blitt spurt om flere ganger men ingen har noe å vise til.
OLEZZ Skrevet Mai 14, 2011 Skrevet Mai 14, 2011 Legg litt press innover på døra samtidig som du låser. Så finner du ut om problemet er der
nisja Skrevet Mai 14, 2011 Forfatter Skrevet Mai 14, 2011 har fått sentrallåsen til å fungere midlertidig.. skal legge ut litt info og bilder på prosjekttråden min i morgen takk for hjelpa
Barca Skrevet Mai 14, 2011 Skrevet Mai 14, 2011 har fått sentrallåsen til å fungere midlertidig.. skal legge ut litt info og bilder på prosjekttråden min i morgen takk for hjelpa Gleder meg til å se løsningen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå