e3679 Skrevet Mai 13, 2011 Share Skrevet Mai 13, 2011 Hei. Lufter go' bilen min for salg. Bilen har rullet 232 000 km. Den fungerer veldig bra og er en drøm og kjøre. Har nylig montert på justerbart senkesett av merket TA Technix fremme, men ikke bak (har dempere og fjerer ligende). Så godt som nye sommerdekk, med dimensjon 225/40.18 fremme og bak. Det følger med gode Hakka Pelita 5 vinterdekk på 15'' alufelger. Det følger også med bra stereoanlegg. 2 stk 10'' Focal i kasse som er tilpasset bilen. Det er også byttet til Cadence høyttalere med meget fin lyd. Bilen er EU-godkjent til april 2012. Årsavgift er betalt. Ring eller send sms hvis det er noe du lurer på. P.S. Kan ta båt med motor i bytte/delbetaling! Pris kan diskuteres ved rask avgjørelse! http://bil.autodb.no/autodb/view.wa2?AdItemId=1315715 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jtand Skrevet Mai 15, 2011 Share Skrevet Mai 15, 2011 Hvordan er det med rusta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e3679 Skrevet Mai 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2011 velldi lite av det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e3679 Skrevet Mai 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2011 eneste jeg hvet av russt er en bitteliten russtflekk på ene bakskjermen( åverflaterusst ) å en liten flekk på kanten på førerdøra,også bare åverflaterusst,men er så lite å ingen farli russt.kåm med bud da folkens Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jtand Skrevet Mai 16, 2011 Share Skrevet Mai 16, 2011 Hvorfor har du ikke montert senkesett bak? Er det effektanlegg? Merke? Hele veien eller kun bakpotte? Ser du har ettermontert styling. Har du lakkert dette selv? Er den hellakert i det siste? Kan du legge ut flere bilder av interiør (framme og bak) og bagasjerom? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e3679 Skrevet Mai 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2011 Hvorfor har du ikke montert senkesett bak?Er det effektanlegg? Merke? Hele veien eller kun bakpotte? Ser du har ettermontert styling. Har du lakkert dette selv? Er den hellakert i det siste? Kan du legge ut flere bilder av interiør (framme og bak) og bagasjerom? har ikke hatt anledning til og bytte bak enda.er byttet bakpotte ja,av merke eus,kjøppt på mekk.fram og bakfanger er lakkert av en kompis av meg.og bilen ble hellakkert før jeg kjøppte den.tror det ble jort i 2008. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e3679 Skrevet Mai 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2011 ingen som er inntrisert i billig og meget fint behandlet bmw? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e3679 Skrevet Juni 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2011 bump,kåm med bud da folkens, bilen står i garasen hr og blir nesten ikke brukt,da jeg innser att jeg ikke har behov for 2 biler. og jeg har familie og trenger plass til barnevogn og diverse,så er nokk nøtt og kvitte meg med den og litt for domt og bare la dn stå her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e3679 Skrevet Juni 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2011 tirsdagsbump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e3679 Skrevet Juli 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2011 selges for 40000ved rask handel!! Bilen må bort.Står bare i veien her i garagen.Minus ved bilen nå er: Bensinpumpa slutta og virke her om dagen,kan byttes før salg om noen er inntrisert i bilen-Ubalanse i ene forhjulet,tror d har hennt noe med gummien sa en mann på dekkverksted-Så skulle vinduspakkningen rundt vinduet på førerdøren hvert byttet,den går på innsiden av vinduet ett lite stykke på øversiden,men det er tett og allt sånn,men for syns skylld skulle den hatt blitt byttet.Så er et fesste til blinklyset framme på førersiden knekkt,så er en liten gjenomsiktig teipbit dær nå som nesten ikke synes.Ellers er bilen en drøm og kjøre og går bra. Eu godkjent til 2012.Bilen er fint tatt vare på i mitt eie.Regelmesig vasket og polert så den er hel og fin i lakken!Hel og pen invendig,ingen hull eller slikt i setene.Er også meget fin og bra lyd av stereoanleget! Løp og kjøp,dette er billig!! Tlf 95851986 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e3679 Skrevet Juli 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2011 bump..er prisen for høy eller noe?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e3679 Skrevet Juli 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2011 kom med bud.Bilen skal bort.Den står bare og tar opp plass i garagen her nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wagon Skrevet Juli 7, 2011 Share Skrevet Juli 7, 2011 30 laken ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e3679 Skrevet Juli 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2011 30 laken ? 30 synes jeg er for lite,har jo ikke lysst å gi dn bort heller da.40tusen kan jeg godta ved rassk avgjørelse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e3679 Skrevet Juli 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2011 kom med bud,Bilen skal bort.Står bare i veien her i garagen nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå