Gå til innhold

Re: 1996 mod bmw 323iA vurderes solgt!NY PRIS:35000!SOLGT

e3679
 Share

Anbefalte innlegg

Hei. Lufter go' bilen min for salg.

Bilen har rullet 232 000 km. Den fungerer veldig bra og er en drøm og kjøre.

Har nylig montert på justerbart senkesett av merket TA Technix fremme, men ikke bak (har dempere og fjerer ligende). Så godt som nye sommerdekk, med dimensjon 225/40.18 fremme og bak. Det følger med gode Hakka Pelita 5 vinterdekk på 15'' alufelger. Det følger også med bra stereoanlegg. 2 stk 10'' Focal i kasse som er tilpasset bilen. Det er også byttet til Cadence høyttalere med meget fin lyd. Bilen er EU-godkjent til april 2012. Årsavgift er betalt.

Ring eller send sms hvis det er noe du lurer på.

P.S. Kan ta båt med motor i bytte/delbetaling!

Pris kan diskuteres ved rask avgjørelse!

http://bil.autodb.no/autodb/view.wa2?AdItemId=1315715

hgje69heqqhlj9xj3e0f.jpg

tvv2lezqg11vln0gp9ea.jpg

ju8dqi5pxn0q5yj7lzkp.jpg

iom27a50256g13jiollu.jpg

p5zlz66mnpegv2kqdd4k.jpg

qcuj6xjj4uh26ka6vj58.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eneste jeg hvet av russt er en bitteliten russtflekk på ene bakskjermen( åverflaterusst ) å en liten flekk på kanten på førerdøra,også bare åverflaterusst,men er så lite å ingen farli russt.kåm med bud da folkens :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor har du ikke montert senkesett bak?

Er det effektanlegg? Merke? Hele veien eller kun bakpotte?

Ser du har ettermontert styling. Har du lakkert dette selv?

Er den hellakert i det siste?

Kan du legge ut flere bilder av interiør (framme og bak) og bagasjerom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor har du ikke montert senkesett bak?

Er det effektanlegg? Merke? Hele veien eller kun bakpotte?

Ser du har ettermontert styling. Har du lakkert dette selv?

Er den hellakert i det siste?

Kan du legge ut flere bilder av interiør (framme og bak) og bagasjerom?

har ikke hatt anledning til og bytte bak enda.er byttet bakpotte ja,av merke eus,kjøppt på mekk.fram og bakfanger er lakkert av en kompis av meg.og bilen ble hellakkert før jeg kjøppte den.tror det ble jort i 2008.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

bump,kåm med bud da folkens, :) bilen står i garasen hr og blir nesten ikke brukt,da jeg innser att jeg ikke har behov for 2 biler. :( og jeg har familie og trenger plass til barnevogn og diverse,så er nokk nøtt og kvitte meg med den :? og litt for domt og bare la dn stå her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

selges for 40000ved rask handel!! Bilen må bort.Står bare i veien her i garagen.Minus ved bilen nå er: Bensinpumpa slutta og virke her om dagen,kan byttes før salg om noen er inntrisert i bilen-Ubalanse i ene forhjulet,tror d har hennt noe med gummien sa en mann på dekkverksted-Så skulle vinduspakkningen rundt vinduet på førerdøren hvert byttet,den går på innsiden av vinduet ett lite stykke på øversiden,men det er tett og allt sånn,men for syns skylld skulle den hatt blitt byttet.Så er et fesste til blinklyset framme på førersiden knekkt,så er en liten gjenomsiktig teipbit dær nå som nesten ikke synes.Ellers er bilen en drøm og kjøre og går bra. Eu godkjent til 2012.Bilen er fint tatt vare på i mitt eie.Regelmesig vasket og polert så den er hel og fin i lakken!Hel og pen invendig,ingen hull eller slikt i setene.Er også meget fin og bra lyd av stereoanleget! Løp og kjøp,dette er billig!! Tlf 95851986

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...