juniormathisen Skrevet Mai 13, 2011 Skrevet Mai 13, 2011 Noen som har noen gode tips til hvor jeg skal lete etter feilen? Det er en -96 E36 318i. Motoren vil ikke gå på tomgang i det heletatt. Bare dør ut og stopper med en gang jeg frieer ut og slipper opp gassen. Håper det er noen der ute som kan hjelpe meg å løse dette problemet. Takker på forhånd.
juniormathisen Skrevet Mai 13, 2011 Forfatter Skrevet Mai 13, 2011 Har hørt noe om det. Hvor sitter den? hvordan ser den ut? Sånn så jeg vet hva jeg ser etter. hehe
juniormathisen Skrevet Mai 18, 2011 Forfatter Skrevet Mai 18, 2011 Må bare takke for gode råd. Satte igang idag for å ta ut og rense denne tomgangs ventil saken, og da åpenbarte feilen seg med engang. Så til min store overraskelse når innsugs belgen ble tatt av att denne hadde ett 6 cm * 1 cm stor sprekk i undersiden. Så ny er bestilt og blir byttet på fredag. Og skulle ikke forundre meg om alle mine problemer forsvinner da. Enn burde kanskje tøre å driste seg til å skru sjøl litt oftere. Kanskje mange små feil som kan bli oppdaget og fikset på egenhånd.
hao Skrevet Mai 18, 2011 Skrevet Mai 18, 2011 Enn burde kanskje tøre å driste seg til å skru sjøl litt oftere. Kanskje mange små feil som kan bli oppdaget og fikset på egenhånd. Ja det tror jeg også. Det er bare prøve men mange tror jeg ikke tør. Eller de tenker ikke i det hele tatt at det er noe de greier selv
juniormathisen Skrevet Mai 19, 2011 Forfatter Skrevet Mai 19, 2011 Ja for min del så var det jo att bilen startet og gikk så lenge jeg passet GODT på gassen. Ville liksom ikke forverre det. he he. Men er jo såpass gammel bil og ingen garantier eller noe som gjelder lengre, så kommer garantert til å bli litt tøffere nå og prøve meg mere før den blir sendt bort for pleie. Takker alle for gode råd og hjelp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå