Gå til innhold

m50 blokk med m52 topp,åssen ordner man elektronikken?HASTER

Anbefalte innlegg

Skrevet

har kjøpt meg en m52 topp som skal settes på en m50 blokk. men på den gamle m50 vanos toppen så har jeg to kontakter på venstre side til temperaturfølerne, mens på m52'n er det bare en. noen som vet hvordan jeg ordner dette?begge er enkel vanos HASTER

edit: har nå sjekket på koed.no at på m50 toppen så er det en temperaturføler til dash og en til motorstyreboksen. på m52 toppen så er det bare en kontakt med 4 poler som er både til dash og motorstyring. noen som vet om en måte å koble seg inn på den kontakten? om det faktisk er så enkelt å bare koble polene på m50 kontaktene inn på m52 toppen?

på gsbildeler så er varenummerene på kontaktene til m50 toppen:

12621747281

13621730034

begge disse er to polet. men på m52 toppen så er det bare en kontakt, som er rund og firepola. delenr:

13621703993

100 kroner til første som gir meg en løsning!

Skrevet

Takk! skal sjekke. passer ikke nei... de på m50'n er firkanta og 2pin. på m52'n er det en rund og 4 pin. så umlig det går ann å lodde de to inn på den ene kontakten på toppen..

Skrevet

M52 topp har dobbel vanntemp. føler mens M50 topp har 2 enkle.

Det vil si at du har like mange kontakter på ledningsnettet.

Virker ikke måler om du fordeler de ledninger du har?

Kun spekulasjon altså :?

Skrevet
stemmer. m50 har to enkle. på mitt ledningsnett har jeg to kontakter. på m52 toppen trengs det bare en. fordi den har dobbel tempmåler med kun en kontakt. men den er 4 pola. m50 har to stk som er 2 pola.

men det beste er kanskje å kjøpe denne? https://www.turnermotorsport.com/orderc ... REDIT+CARD

Blir det ikke det samme da hvis du deler 4 pins kontakt 2 x 2 ledninger da?

Hvis du har det travelt mener jeg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...