BjørnA Skrevet Mai 14, 2011 Skrevet Mai 14, 2011 Holder på å ettermontere hengerfeste på min E81 (118d) og trenger å komme bak sikringsboksen for å koble meg inn med orginalt ledningsnett. Sikringsboksen skal vippes ned, men for å få til det må hanskerommet fjernes. Har tatt ut selve hanskeromboksen, men får ikke ned selve "holderen" til hanskerommet, og finner heller ingen skruer eller klips. Noen som vet hvordan dette demonteres?? Har snart plukket fra hverandre hele dasjbordet nå, men det sitter fremdeles fast og viser ingen tegn til flere festepunkter.
BjørnA Skrevet Mai 14, 2011 Forfatter Skrevet Mai 14, 2011 Jeg fant til slutt løsningen selv. Den øvre delen av dasjbordet hadde en liten tapp som stakk ned og holdt igjen den underste biten, omtrent der hvor den røde ringen er på bildet. Denne bendes forsiktig opp med en skrutrekker, så er det bare å trekke ramma ut. Forøvrig vanvittig trangt under der, og det å komme til bak sikringsboksen for å koble inn ledningsnettet til tilhengerfestet var en liten akrobatisk øvelse i seg selv. Så nå spretter jeg en liten lørdagspils og feirer at jeg har spart 7000,- ved å montere det selv på en god dags arbeid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå