rakett Skrevet Mai 14, 2011 Share Skrevet Mai 14, 2011 heisann Jeg lurte på om noen hadde gode tips på 3" eksos potter som demper litt, til greie priser ? Nå har jeg biltema eksos, to stk, og da har jeg mellom 100 ogb 101 dB, og det blir for mye med de nye støyreglene på rudskogen og vålerbanen. Samtidig så jeg at de pottene som pedersen racing solgte feks, så helt identiske ut som de på biltema.... Så da droppa jeg det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Mai 14, 2011 Share Skrevet Mai 14, 2011 Hva er greie priser? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjsyse Skrevet Mai 14, 2011 Share Skrevet Mai 14, 2011 Legg inn en mellompotte, det vil vel hjelpe på ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet Mai 14, 2011 Share Skrevet Mai 14, 2011 Hvorfor ha 3" eksos hvis det blir for mye lyd da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bele-Bmw Skrevet Mai 14, 2011 Share Skrevet Mai 14, 2011 her er en side http://www.minges.no/apple.htm har den lengste ovale 3" midt under og den runde 3" bakerst,demper bra d,er desverre ikke rustfritt,men prisen er veldig kurrant. betalt 1800 eller noe for begge to med frakt:D mvh Andreas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakett Skrevet Mai 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2011 Hva er greie priser? noen hundrelapper... under 1000 kr. takk for link bele bmw. Tenkte faktisk jeg skal høre på steinar stolen, de kan ha sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet Mai 15, 2011 Share Skrevet Mai 15, 2011 Bare sett på turbo, det demper lyden godt og har også andre fordeler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wendel Skrevet Mai 15, 2011 Share Skrevet Mai 15, 2011 det å kun ha turbo funker ikke alltid så bra Jeg målte 113db med 3" eksos, men jeg satte på en Simons lydpotte helt bakerst. Det hjalp mye! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Mai 15, 2011 Share Skrevet Mai 15, 2011 velg stor oval potte, dem demper mye bedre enn dem runde. har du dobbel 3" eksos med 1 potte på hvert rør nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakett Skrevet Mai 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2011 ja du mener en oval en hadde fungert ? Jeg må jo over 10 dB ned da! Det er ganske mye. Jeg bør helst ha en massiv jævel av en potte som jeg ikke kan se rett igjennom. Erfaringen min med pottene man ser tvers igjennom er at de demper ganske begrenset. Nei, nå har jeg dobbelt 2,5 tom fra grenrørene til en midtpotte fra biltema. Også går den ut i EN 3" videre, til bakpotta som også er 3". Kjørte på gatebil i hele fjor, men jeg havnet alltid på mellom 100 og 102 dB. Og den bråkte jo ganske fælt på banen også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Mai 15, 2011 Share Skrevet Mai 15, 2011 jeg ville valgt 2 ovale istedet for runde potter. hvertfall når du har 3" rør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå