BMWBenny Skrevet Mai 14, 2011 Skrevet Mai 14, 2011 Var uheldig igår, ironisk nok fredag den 13. Starter'n tok kvelden igår. Bytta ut den forrige for 1 uke siden, og uten at jeg merka det igår. hadde tenningslåsen hengt seg på siste hakket. Kjørte i 20 min før jeg måtte stoppe i et lyskryss og la merke til lyden. Men da var det alt for seint. Starter'n var død :/ Men jeg har en starter ligeende som ser ut til og være i fin form. Sjekka delenummeret. Og den stammer ifra E36 M3, Så da lurer jeg på om det er mulighet for at den kan passe på isbilen min også?? Hadde vært økonomisk hvertfall!
Joachim ///Cabriolet Skrevet Mai 15, 2011 Skrevet Mai 15, 2011 Ganske sikker på at det ikke passer. M3 starter starta ikke på min 325.
BMWBenny Skrevet Mai 15, 2011 Forfatter Skrevet Mai 15, 2011 Takker for svar, nei passa det ikke på 325 så passer det vel neppe på is :S
Kjexx Skrevet Mai 15, 2011 Skrevet Mai 15, 2011 Jeg har en starter til 320 da. M50 motor.. Vet ikke om den passer bedre?
Olelink Skrevet Mai 16, 2011 Skrevet Mai 16, 2011 Ganske sikker på at det ikke passer. M3 starter starta ikke på min 325. Sjønner ikke helt hva du mener, Om den passet fysiskt men ikke reagerte på startforsøk har jo dette ingenting med den fysiske passformen å gjøre. Da har du koblet den til feil eller at den ikke passer i m50 ledningsnettet. Om den passet fysiskt og fungerte men ikke tok tak i svinghjulet blir det noe annet. M3 starteren har annet delenr men samme effekt, så det er trolig annen dimensjon på drev eller annen innfestning. Starteren i 318is er den samme som i alle bensin modeller fom 316i tom 328i. Også den samme i masse modeller i e34, e46 og e39 familien.
BMWBenny Skrevet Mai 16, 2011 Forfatter Skrevet Mai 16, 2011 Har fått ny på plass nå. blei ifra en sinna 316!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå