Gå til innhold

Mauritius blau E36 coupe! (SOLGT!)

Share

Anbefalte innlegg

Kjøpte denne bilen rett før påske, hadde bilen ca 4 dager før jeg demonterte den og lakket hele bilen. Bilen er strøken utvendig med tanke på rust/bungler/riper. Innvendig er det sort sportsskinn i så si strøken tilstand uten hull. Nye 18'' bbs ch ble kjøpt til sommerdekksesongen, bilstein 60/60 senk er også kjøpt inn men ikke montert på disse bildene.

Noe tips til forbedring?

pdd1t18pzrwtb922wrg2.jpg

oey28n57eigbsef2d4ja.jpg

ginxepicqf380371fx3x.jpg

Har ikke så mange bilder desværre #-o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Veeldig pent, Downpipe :) Egentlig ikke noe å sette fingeren på etter min mening, men kanskje dobbel endestuss?

Kommer ny eksos når pengboken tillatter dette, har brukt over 20 tusen de siste 3 ukene på stasj til bilen. Mangler å få montert bilstein dempere/fjærer så blir den litt lavere i front.

Strøkent!

På med lippe på frontfanger, og bort med gule tåkelys og klistremerker i bakrute så er den 110%

Leppe har jeg veldig lyst på men finner ikke en jeg er helt fornøyd med, forslag? Gule tåkelys og klistermærker blir værende inntil vidre, men skulle gjort noe med hovedlyktene/blinklysene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Senk!

+1 det trengs!

Ellers en veldig pen bil :D 2 stusser syns jeg ikke du trenger på en 320, men facelift nyrer er jeg ikke så glad i, bytt tilbake :)

Eksosen trenger utskifting så blir ny uansett :) "facelift nyrer" mener du da sorte nyrer? At jeg skulle skiftet til crome nyrer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folien kan du beholde, men ta langlysa i samme slengen! Jeg har det på min, kult med noe som skiller seg ut ;)

Tøff bil ellers, ser veldig strøken ut! Hiv på noe under frontfangeren, skal ikke mer enn gt-splittere til :P Du mangler også den originale lippa som skal være under der, hjelper bare det ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

planen var å legge folie på langlysene når jeg får sota blinklysene, tror det blir bra! :D Ellers er jeg helt enig i at jeg trenger leppe, men finner ikke helt ut hvilken? Må være veldig klean :D

Har du noe nærmere bilder Arild G?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...