Elliott Skrevet Mai 14, 2011 Share Skrevet Mai 14, 2011 Kjøpte denne bilen rett før påske, hadde bilen ca 4 dager før jeg demonterte den og lakket hele bilen. Bilen er strøken utvendig med tanke på rust/bungler/riper. Innvendig er det sort sportsskinn i så si strøken tilstand uten hull. Nye 18'' bbs ch ble kjøpt til sommerdekksesongen, bilstein 60/60 senk er også kjøpt inn men ikke montert på disse bildene. Noe tips til forbedring? Har ikke så mange bilder desværre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnusrc Skrevet Mai 14, 2011 Share Skrevet Mai 14, 2011 Veeldig pent, Downpipe Egentlig ikke noe å sette fingeren på etter min mening, men kanskje dobbel endestuss? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet Mai 14, 2011 Share Skrevet Mai 14, 2011 Strøkent! På med lippe på frontfanger, og bort med gule tåkelys og klistremerker i bakrute så er den 110% Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Mai 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2011 Veeldig pent, Downpipe Egentlig ikke noe å sette fingeren på etter min mening, men kanskje dobbel endestuss? Kommer ny eksos når pengboken tillatter dette, har brukt over 20 tusen de siste 3 ukene på stasj til bilen. Mangler å få montert bilstein dempere/fjærer så blir den litt lavere i front. Strøkent! På med lippe på frontfanger, og bort med gule tåkelys og klistremerker i bakrute så er den 110% Leppe har jeg veldig lyst på men finner ikke en jeg er helt fornøyd med, forslag? Gule tåkelys og klistermærker blir værende inntil vidre, men skulle gjort noe med hovedlyktene/blinklysene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Mai 14, 2011 Share Skrevet Mai 14, 2011 Senk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Mai 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2011 Senk! bilstein dempere/fjærer ligger i stua å venter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Mai 14, 2011 Share Skrevet Mai 14, 2011 Senk! +1 det trengs! Ellers en veldig pen bil 2 stusser syns jeg ikke du trenger på en 320, men facelift nyrer er jeg ikke så glad i, bytt tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Mai 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2011 Senk! +1 det trengs! Ellers en veldig pen bil 2 stusser syns jeg ikke du trenger på en 320, men facelift nyrer er jeg ikke så glad i, bytt tilbake Eksosen trenger utskifting så blir ny uansett "facelift nyrer" mener du da sorte nyrer? At jeg skulle skiftet til crome nyrer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet Mai 14, 2011 Share Skrevet Mai 14, 2011 Meget pen! Foreslår mørkere blink foran og CCFL lysringer i hovedlyktene. Se gjerne i tråden min for inspirasjon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mai 14, 2011 Share Skrevet Mai 14, 2011 Folien kan du beholde, men ta langlysa i samme slengen! Jeg har det på min, kult med noe som skiller seg ut Tøff bil ellers, ser veldig strøken ut! Hiv på noe under frontfangeren, skal ikke mer enn gt-splittere til Du mangler også den originale lippa som skal være under der, hjelper bare det ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Mai 14, 2011 Share Skrevet Mai 14, 2011 her er et bilde av gamlebilen min med en leppe som heter rs velocity Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Mai 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2011 planen var å legge folie på langlysene når jeg får sota blinklysene, tror det blir bra! Ellers er jeg helt enig i at jeg trenger leppe, men finner ikke helt ut hvilken? Må være veldig klean Har du noe nærmere bilder Arild G? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Mai 14, 2011 Share Skrevet Mai 14, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Mai 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2011 hvor kjøpte du denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mai 15, 2011 Share Skrevet Mai 15, 2011 Vanlig M leppe er jo også pent.. Ellers syns jeg den var veldig pen. Ville tatt bort gule grøftelys og klistremerket i ruta bak.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå