Gå til innhold

E36 316i - 1992 mod

Ditto
 Share

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg har en 92mod 316i til salgs. 225.600 km

Bilen er generelt frisk og pen i lakken men ikke helt fri for rust. Pene originale 15" BMW sommer felger! Vinter felger også i aluminium (15"), men de holder ikke samme standard. Bilen har soltak men det fungerer ikke. Forrige eier trodde det kanskje hadde hoppet av skinnene.

Jeg hadde den i daglig bruk frem til våren 2010, hvor den fungerte som en helt grei bruksbil. Bilen har stått parkert siden det. Motoren virket å være ok. Jeg mistenker dog at tomgangsregulatoren må byttes. Overraskende helt og pent interiør med tanke på alder (se bilder!). Bilen ble ikke godkjent i siste EU Kontroll (Juni 2010). Se bilde med mangler. Ingen skyldig årsavgift eller andre heftelser. Årsavgift for 2011 er forøvrig ikke betalt da jeg avskiltet bilen i fjor.

Generelt tror jeg det kan være en fin bil for en som har evne til å reparere og pusse den opp. Den selges kun som hel bil, ikke i deler. Jeg selv ikke kyndig på området så bilen må sees av kjøper og den selges som den står. Thule takstativ medfølger for den som vil ha det med :wink:

Prisantydning: 6.500kr

vdk0hxn1qw16mm37nffb.jpg

agv0hu2wsifw2z3x0xaz.jpg

7qc6xo75ojk1m51d53bt.jpg

ueqsmnzedx1zgz98ud87.jpg

aselhp1hcnh0iuze8wf8.jpg

16n644nfbl5tkiyly998.jpg

x30gwvmvlb4q9jcjqtec.jpg

nmd3zw1b8v8c80auao2y.jpg

iv2h5iik1wbfbi7er9tv.jpg

52ld56jwryq3lzkj9tna.jpg

mzyf9xzvcv6y0kqpsbx0.jpg

5t43bdx5v6y6ehci6i30.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg la inn en annonse på AutoDB og ser at jeg skrev feil pris her. kr 6.500 skulle prisantydning være.

Et generelt spørsmål også til dere som ikke ser etter en slik bil: Hva er et fornuftig prisintervall?

//Kenneth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...