Nerberg Skrevet Mai 15, 2011 Skrevet Mai 15, 2011 -Trenger først og fremst en hel frontfanger. Helst Calypsorot Metallic. -Tåkelys. trenger ikke være original - Skaffet -Midtarmlene sort skinn -bakrutesenker coupè -Viskosekobling til kjølevifte 318isA 1993 (Aaner ikke typebetegnelse på motor! Hehe) -Vannpumpe til samme bil og motor -//M-tre-eiket skinnratt -Lokk til sikringsboks i motorrom - Skaffet -Noen stilige baklykter -Termostathus Alt dette skal som sagt på min e36 318 is med automat og aircondition.
Joachim ///Cabriolet Skrevet Mai 15, 2011 Skrevet Mai 15, 2011 jeg har baklykter til e 36cab/coupe. 1 sett røde og hvite uten check controll. Den svarte plastikken som er over lykta som går inn mot chassiet har en liten skade på den ene lykta. har gått av en liten bit. Dette gjør ingen ting og det synes ikke når bagasjerommet er igjen. Jeg har også noen blanke røde og hvite. 5`er look:) type inpro. på disse har den ene lykta en sprekk i glasset.
glenn.G Skrevet Mai 15, 2011 Skrevet Mai 15, 2011 jeg har frontfanger,bakrute senker , lokk til sikringboks og bak lykter
Nerberg Skrevet Mai 15, 2011 Forfatter Skrevet Mai 15, 2011 jeg har baklykter til e 36cab/coupe.1 sett røde og hvite uten check controll. Den svarte plastikken som er over lykta som går inn mot chassiet har en liten skade på den ene lykta. har gått av en liten bit. Dette gjør ingen ting og det synes ikke når bagasjerommet er igjen. Jeg har også noen blanke røde og hvite. 5`er look:) type inpro. på disse har den ene lykta en sprekk i glasset. Hva skal du ha for 5'er look lyktene? Evt bilde av skade?
Nerberg Skrevet Mai 15, 2011 Forfatter Skrevet Mai 15, 2011 jeg har frontfanger,bakrute senker , lokk til sikringboks og bak lykter HAr du bilder av dette ?
glenn.G Skrevet Mai 15, 2011 Skrevet Mai 15, 2011 jeg har frontfanger,bakrute senker , lokk til sikringboks og bak lykter HAr du bilder av dette ? nei men kan ordne det til deg i morgen
Nerberg Skrevet Mai 15, 2011 Forfatter Skrevet Mai 15, 2011 jeg har frontfanger,bakrute senker , lokk til sikringboks og bak lykter HAr du bilder av dette ? nei men kan ordne det til deg i morgen Det liker vi!
Barca Skrevet Mai 16, 2011 Skrevet Mai 16, 2011 -Trenger først og fremst en hel frontfanger. Helst Calypsorot Metallic.-Tåkelys. trenger ikke være original -Midtarmlene sort skinn -bakrutesenker coupè -Viskosekobling til kjølevifte 318isA 1993 (Aaner ikke typebetegnelse på motor! Hehe) -Vannpumpe til samme bil og motor -//M-tre-eiket skinnratt -Lokk til sikringsboks i motorrom -Noen stilige baklykter -Termostathus Alt dette skal som sagt på min e36 318 is med automat og aircondition. Hei. Har frontfanger(mtech), tåke lys, råe baklykter. Røde med sota blinkers og 3-eiket m ratt kom med bud
Nerberg Skrevet Mai 16, 2011 Forfatter Skrevet Mai 16, 2011 Hei. Har frontfanger(mtech), tåke lys, råe baklykter. Røde med sota blinkers og 3-eiket m ratt kom med bud Tjaa, hvilken stand er dette i? Om fangeren er hel, så kan jeg gi deg 1000, Tåkelys har jeg skaffet, er ikke interessert i akkurat de baklyktene, og rattet byr jeg 500 for om det er helt og fint
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå