Gå til innhold

95 mod. 530 Touring m. manuell.


Adorno
 Share

Anbefalte innlegg

Hei alle,

første post og dét i kjøpt & salg lukter rottent, ofte med god grunn.

Så er ikke tilfelle denne gangen, jeg ønsker rett og slett hendvende meg til rett publikum, fremfor og få en rekke hendvendelser fra rakettforskere på finn.no som spør om "siste pris kompis", vil bytte i tyvgods eller skal ha meg til og levere bilen gratis ett sted langt av sted. Jeg skal selge bil og søker ikke brevvenner. :wink:

Jeg kjøpte og fikk bilen hentet i Malmö sist høst med den hensikt og piske den på isen når jeg var hjemme i Julen, men fikk jeg aldrig tid. Jeg bor for tiden i London og har hatt det mer hektisk enn forventet, derfor selger jeg heller fremfor at den skal stå og forfalle i påvente av min hjemkomst.

Bilen er altså en 530 V8 med Manuell kasse som har gått tett på 230k, eneste kjente feil er en kalipter som henger på i blandt og trekket på takluken har hengebuk. Ellers er det litt brunt i kantene under dører og rundt tanklokk. Bilen er Svensk reg. og avgifter er ikke betlat. Felgene på bildet følger desverre heller ikke med, men det gjør to sett 15" orginale felger.

Bilen befinner seg for tiden i Bærum og kan besiktiges etter 27/05, når jeg kommer meg hjem til Norge.

Jeg vil ha 10.000 for den, og den selges "as is", naturlig nok.

Jeg kan kontaktes på PM her inne eller på +44.7775920183, så tar vi det derfra.

IMG_0570.jpg

IMG_0565.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Beklageligvis var bilen i en langt dårligere forfattning enn sist jeg så den da jeg stakk og hentet den frem i dag.

Den hadde fått seg noen harde runder på isen, til tross for dette ble den solgt i kveld for 7k.

Case closed.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...