MrTurkish Skrevet Mai 16, 2011 Forfatter Skrevet Mai 16, 2011 Chip sitter i nøkkel og ews boks sitter som regel oppunder hanskerom eller oppunder pedalene og er merket med ews. Denne boksen må stemme overens med ny hjerne. Har du prøvd å synkronisere DME/EWS? Er desverre ikke noe mekanikker,men er det vanskelig å få til selv? Får du evt gjort det?
mudbug Skrevet Mai 16, 2011 Skrevet Mai 16, 2011 Chip sitter i nøkkel og ews boks sitter som regel oppunder hanskerom eller oppunder pedalene og er merket med ews. Denne boksen må stemme overens med ny hjerne. Har du prøvd å synkronisere DME/EWS? Er desverre ikke noe mekanikker,men er det vanskelig å få til selv? Får du evt gjort det? med carsoft, DIS, INPA og progman.
MrTurkish Skrevet Mai 16, 2011 Forfatter Skrevet Mai 16, 2011 Er desverre ikke noe mekanikker,men er dette noe vanskelig?? Hehe høres jo ut som å finne gaddafi
mudbug Skrevet Mai 16, 2011 Skrevet Mai 16, 2011 Her er prosedyren ved ny DME (i dette tilfellet er brukt DME fra en ann bil). Jeg vet ikke om det virker med en brukt DME. Men du kan lese på avsnitt new DME:
mudbug Skrevet Mai 16, 2011 Skrevet Mai 16, 2011 hvor kan jeg få tak i det greiene der da.. Les denne tråden: viewtopic.php?f=1&t=185178&start=0
hao Skrevet Mai 16, 2011 Skrevet Mai 16, 2011 Mener du må ha ha tenningslås fra den originale bilen i tillegg til hjerne nøkkel
Don Nilsen Skrevet Mai 16, 2011 Skrevet Mai 16, 2011 er det noen som har litt mere peil eller så jeg slipper og lese alt det der for og finne akkurat det jeg sliter med skal bare koble utenom ews boksen.. eller må jeg bruke data med programmet for og klare dette
hao Skrevet Mai 16, 2011 Skrevet Mai 16, 2011 Motor ledningsnett ews tenningslås og nøkkel fra samme bil
Don Nilsen Skrevet Mai 16, 2011 Skrevet Mai 16, 2011 hva med det... folk sier man kan koble utenom denna ewsen da.. hvordan gjøres det
mudbug Skrevet Mai 16, 2011 Skrevet Mai 16, 2011 Jeg har hørt at først må du lese kode fra det gamle DME og dumper den inn i den nye DME som har ikke vært programmet før (helt ny hjernen). Men du har den gamle DME'en, så tror jeg at det blir mer komplisert.
Don Nilsen Skrevet Mai 16, 2011 Skrevet Mai 16, 2011 oki... hmmm... er det ikke noe man kan gjøre fysisk for og få til detta a
MrTurkish Skrevet Mai 16, 2011 Forfatter Skrevet Mai 16, 2011 Come on u Guys tidspress I verste fall, hva gjør man da=? hva får vi evt gjort nå???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå