Gå til innhold

Problem etter Motorbytte til 318is!!Trenger hjelp ;)

Anbefalte innlegg

• Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Chip sitter i nøkkel og ews boks sitter som regel oppunder hanskerom eller oppunder pedalene og er merket med ews. Denne boksen må stemme overens med ny hjerne.

Har du prøvd å synkronisere DME/EWS?

Er desverre ikke noe mekanikker,men er det vanskelig å få til selv? Får du evt gjort det?

Skrevet
Chip sitter i nøkkel og ews boks sitter som regel oppunder hanskerom eller oppunder pedalene og er merket med ews. Denne boksen må stemme overens med ny hjerne.

Har du prøvd å synkronisere DME/EWS?

Er desverre ikke noe mekanikker,men er det vanskelig å få til selv? Får du evt gjort det?

med carsoft, DIS, INPA og progman.

Skrevet

Her er prosedyren ved ny DME (i dette tilfellet er brukt DME fra en ann bil). Jeg vet ikke om det virker med en brukt DME. Men du kan lese på avsnitt new DME:

360w728hjk8pgx9cxrvs.jpg

Skrevet

er det noen som har litt mere peil eller så jeg slipper og lese alt det der for og finne akkurat det jeg sliter med

skal bare koble utenom ews boksen.. eller må jeg bruke data med programmet for og klare dette

Skrevet

Jeg har hørt at først må du lese kode fra det gamle DME og dumper den inn i den nye DME som har ikke vært programmet før (helt ny hjernen). Men du har den gamle DME'en, så tror jeg at det blir mer komplisert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...