Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en M52B28TU i min Z3 Coupe som jeg gjerne vil ha oljekjøler på. Ser veldig lite av dette på nett. Finner ikke noe lokk til oljefilteret slik som på M42. Har sett noe hvor man demonterer oljefilteret, setter på en plate med nippler og flytter oljefiltret. Masse greier synes jeg...

Regner med M52TU har samme oljekretsløp som M52 og M44?

Noen tips?

Skrevet

Tanken min med oljekjøler var at kanskje det er bra å kjøle motoren fra begge ender når jeg kjører på bane. Er ikke sikker, men den typiske ventiltikkingen etter et pass kan jo være at oljen blir veldig varm. Selvsagt blir den veldig varm, men kan det hjelpe å kjøle den litt? Uansett mener jeg det er riktig å kjøle oljen på en motor som skal yte max.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...