Dirty Skrevet Mai 16, 2011 Skrevet Mai 16, 2011 http://s18.photobucket.com/albums/b135/ ... G_0278.mp4 Noen med peiling ? daua plutselig av under pådrag! Den ble FRYKTELIG varm når jeg måtte kjøre den hjem de site 100 meterene
e30 tic Skrevet Mai 16, 2011 Skrevet Mai 16, 2011 Du har jo ikke spenning... har forresten en ubrukt e6x om det er selve boksen
Dirty Skrevet Mai 16, 2011 Forfatter Skrevet Mai 16, 2011 Joda bare lite på batteriet, dilla mye idag!
Morty999 Skrevet Mai 17, 2011 Skrevet Mai 17, 2011 hørtes ut som triggerfeil.. sjekk veivtrigger og kamfølern
Dirty Skrevet Mai 17, 2011 Forfatter Skrevet Mai 17, 2011 Er ikke kamføler på den, men ja trigget kan bdrt jo vær, men mapsensoren er jo aldri over 0 og airtemp -40 skal det være sånn ?
Morty999 Skrevet Mai 17, 2011 Skrevet Mai 17, 2011 map sensoren er jo ikke over 0 før du har ladetrykk.. så det er riktig..
Dirty Skrevet Mai 17, 2011 Forfatter Skrevet Mai 17, 2011 map sensoren er jo ikke over 0 før du har ladetrykk.. så det er riktig.. Okei, men hmm får bytte triggeren å teste Men blir så jææævli varm fort! så ja er vel noe med tenninga
Morty999 Skrevet Mai 17, 2011 Skrevet Mai 17, 2011 har m50 problemer med kila foran på veiva da? til reimhjulet.. isåfall kan det hende den er ryki så triggerhjulet vrir seg..
T. Thøgersen Skrevet Mai 17, 2011 Skrevet Mai 17, 2011 På det siste startforsøket ser det ut som den ikke teller rpm når du kinner, enig? Ville sjekket trigger på veiva først, om den kanskje har flyttet seg/kommet ut av posisjon. Da vil du få feil tenning, og er den veldig feil blir det fort varmt. Kan kanskje være lurt å lade batteriet så du har ordentlig spenning, vet ikke helt åssen sprutet reagerer på såpass lav spenning det er når du drar på starteren? Noen er veldig kresne på det. Og -40 i airtemp er vel heller ikke helt riktig, mulig den merker defekt sensor og går i "limp home" modus? Men allikevel skal den være kjørbar, så.. Vet ikke om det er til noe hjelp, man muligens.
Dirty Skrevet Mai 17, 2011 Forfatter Skrevet Mai 17, 2011 Hmm ja ser det! må demontere hele motoren får å komme til den triggeren så tror jeg må undersøke litt mer før jeg gidder
Dirty Skrevet Mai 17, 2011 Forfatter Skrevet Mai 17, 2011 ja kommer ikke til den, uten å demontere, sykt liteplass mellom motor og chassi der. og koblingspunkte sitter under innsuget, så da må det også av men skrudde ut triggeren nå, er kappet av av bit av den! så den var jo ikke skrudd fast i blokka. Noen grunn til at den ikke skal stå slik som orginalt ? ellers var det surra rundt noe ståltråd med teip på , hvorfor det tro ? den var også bulka
Dirty Skrevet Mai 17, 2011 Forfatter Skrevet Mai 17, 2011 Fikk beskjed om at det kun er m20 trigger som vil funke ( samme som står i) Noen grunn til det tro ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå