da9el Skrevet Mai 16, 2011 Skrevet Mai 16, 2011 heisann. har litt e36 318is deler liggendes her som eg ikkje trenger eller har bruk for, så om det er noe på listen under dere trenger så bare gi meg en lyd på pm eller på 45102593 coupe deler : 1 sett orginale lykter som er svartmalte inni, 1 sett nye sotede blinklys til coupe, 1 sett nye sotede side blinklys til coupe. 1 høyre hvit blinklys til coupe, har bare denne, den andre er ødelagt. m42 deler : 2 stk girkasser til 318is. desse er helt fine. mener de er getrag begge 240 begge 2. 1 nytt rustfritt obx turbo manifold, t3 flens og uttakk for 44mm wg. solgt 1 nytt 4 til 1 rustfitt eksos manifold med uttak for lambda. 2 sett øvre og nedre innsugsmanifold, 2 sett gass spjeld, 1 sett org dyser, 1 sett org kammer, og en ekstra eksos kamm. 1 ledningsnett, 1 dynamo, 1 topp deksel, 2 fuel railer, 1 topp med noen skader på noen av ventilene, er uten kammer, men sitter ventiler og fjører i den. 1 ledningsnett. 1 termostathus e34 : 1 høyre speil i svart, helt fin uten skader. finner eg ut at eg ikkje trenger noe av det andre eg har liggendes, så legger eg det ut fortløpende. mvh daniel
da9el Skrevet Mai 24, 2011 Forfatter Skrevet Mai 24, 2011 bumper denne igjen eg. har kanskje flere deler tilgjengelig også til 318is, så gjerne sør om det er noe dere mangler mvh daniel
da9el Skrevet September 18, 2011 Forfatter Skrevet September 18, 2011 gir denne en bump, har masse deler. topper, kamakslinger osv. bare og gi en lyd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå