tordah Skrevet Mai 17, 2011 Skrevet Mai 17, 2011 har hatt et -lite- uhell med den kjære e30'en min.. grunnet feilmerket vei kjørte jeg inn i en trafikkøy i 50 km/t. tror dere det er mulig å rette dette, og hvor mye vil det evt. koste? Dette er under sikringsboksen, bak støtdempertårnet Taket har slått seg også et bilde av felgen hva tror folket? karosseriet har gått 100k, og er bra mtp rust, så hadde vært fint å få rettet det. er det bare å vrake og kjøpe nytt karosseri?
Lommelom Skrevet Mai 17, 2011 Skrevet Mai 17, 2011 har hatt et -lite- uhell med den kjære e30'en min.. grunnet feilmerket vei kjørte jeg inn i en trafikkøy i 50 km/t. tror dere det er mulig å rette dette, og hvor mye vil det evt. koste?Dette er under sikringsboksen, bak støtdempertårnet hva tror folket? karosseriet har gått 100k, og er bra mtp rust, så hadde vært fint å få rettet det. er det bare å vrake og kjøpe nytt karosseri? Bilen er jo ramme skjeiv. Dette er kondem etter min mening.Om du ikke har kasko eller kjenner en oppretter. Få tak i en donor bil Det var veldig synd men er ganske sikker på at det blir svin dyrt og få fikset dette Veiene er til tider dårlig merket.saksøk staten.Kjørte selv over en fartshump som ikke var merket,Med firmabilen.Den dagen hadde jeg også forsovet meg litt,så var litt små stresset Hoppet himmelhøyt. Fikk morra kaffen i fanget og fan meg 1 milliard skruer og spiker og plukke opp baki kassa bilen Hiace
tordah Skrevet Mai 17, 2011 Forfatter Skrevet Mai 17, 2011 har bare ansvarsforsikring. det er fler som har kjørt på akkurat samme øya som jeg kjørte på, så tenkte jeg skulle kontakte de og gå sammen med dem mot vegvesenet.. litt bedre sjanse når vi er fler
D.Toft Skrevet Mai 17, 2011 Skrevet Mai 17, 2011 det er jo lov å bruke øgene dine når du kjører da... har liten tro på at du får gjennomslag hos vegvesenet.
tordah Skrevet Mai 17, 2011 Forfatter Skrevet Mai 17, 2011 det er jo lov å bruke øgene dine når du kjører da...har liten tro på at du får gjennomslag hos vegvesenet. dra dit midt på natta i regnet når du styrer etter kjeglene, så sier du det en gang til.. var nesten umulig å se veien, styrte etter markeringskjeglene, som var plassert på feil side av en trafikkøy. det var helt mørkt, og det regnet mye. kjeglen sto mer til venstre når jeg kjørte på øya.. man ser at man naturlig kommer rett mot øya
Kjexx Skrevet Mai 17, 2011 Skrevet Mai 17, 2011 Godt gjort alikevel. Hade det vært venstre side du hadde kvaddet så...
wicky124 Skrevet Mai 17, 2011 Skrevet Mai 17, 2011 har hatt et -lite- uhell med den kjære e30'en min.. grunnet feilmerket vei kjørte jeg inn i en trafikkøy i 50 km/t. tror dere det er mulig å rette dette, og hvor mye vil det evt. koste?Dette er under sikringsboksen, bak støtdempertårnet hva tror folket? karosseriet har gått 100k, og er bra mtp rust, så hadde vært fint å få rettet det. er det bare å vrake og kjøpe nytt karosseri? Bilen er jo ramme skjeiv. Dette er kondem etter min mening.Om du ikke har kasko eller kjenner en oppretter. Få tak i en donor bil Det var veldig synd men er ganske sikker på at det blir svin dyrt og få fikset dette Veiene er til tider dårlig merket.saksøk staten.Kjørte selv over en fartshump som ikke var merket,Med firmabilen.Den dagen hadde jeg også forsovet meg litt,så var litt små stresset Hoppet himmelhøyt. Fikk morra kaffen i fanget og fan meg 1 milliard skruer og spiker og plukke opp baki kassa bilen Hiace så fartsdumper må være merket?! tror nok den skaden der var din egen feil....
Kjexx Skrevet Mai 17, 2011 Skrevet Mai 17, 2011 har hatt et -lite- uhell med den kjære e30'en min.. grunnet feilmerket vei kjørte jeg inn i en trafikkøy i 50 km/t. tror dere det er mulig å rette dette, og hvor mye vil det evt. koste?Dette er under sikringsboksen, bak støtdempertårnet hva tror folket? karosseriet har gått 100k, og er bra mtp rust, så hadde vært fint å få rettet det. er det bare å vrake og kjøpe nytt karosseri? Bilen er jo ramme skjeiv. Dette er kondem etter min mening.Om du ikke har kasko eller kjenner en oppretter. Få tak i en donor bil Det var veldig synd men er ganske sikker på at det blir svin dyrt og få fikset dette Veiene er til tider dårlig merket.saksøk staten.Kjørte selv over en fartshump som ikke var merket,Med firmabilen.Den dagen hadde jeg også forsovet meg litt,så var litt små stresset Hoppet himmelhøyt. Fikk morra kaffen i fanget og fan meg 1 milliard skruer og spiker og plukke opp baki kassa bilen Hiace så fartsdumper må være merket?! tror nok den skaden der var din egen feil.... Om det var i 30 sone så trenger de ikke å bli merket. Men utenfor 30 sone skal de være merket..
wicky124 Skrevet Mai 17, 2011 Skrevet Mai 17, 2011 hmmm...har lagt merke til at fartsdumper nedover på vestlandet er merket med kryss oppå...mens i oslo klarer vi å bruke øya og se om det er fartsdump der eller ikke...
Heen Skrevet Mai 17, 2011 Skrevet Mai 17, 2011 Mannen har hatt et jævla kjipt uhell med bilen sin, så ser ikke helt poenget i alle "den burde du sett" kommentarene. Bilen blir ikke bein av det. Det er sikkert mye man burde, men etterpåklokskapen lenge leve! Det er flere som har knust felger og understell her på vestlandet, og faktisk fått økonomisk hjelp til reparasjon fordi det har vært feil på veien og uforsvarlig å la trafikken ferdes der. Lag et seriøst og informerende skriv og legg ved bilder, så tar du det derfra. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå