Lommelom Skrevet Mai 17, 2011 Skrevet Mai 17, 2011 Det klarer vi her i østfold også. Det som var problemet er at de laget denne om kvelden.Kjører stort sett den strekningen vær dag.Ingen bøyer eller merket på noe vis. Den er merket nå.Ligger i en 40 sone.Jeg kom i alle fall i 40 for å si det sånn.Ingen skade på bil eller noe. Men man kan trygt si at jeg våknet. skalla hodet i taket og fikk morra kaffen i fanget.Type jævla glo varm
Kjexx Skrevet Mai 17, 2011 Skrevet Mai 17, 2011 Er ikke noe som er bedre en det tidlig på morgen.. Snekker?
Lommelom Skrevet Mai 17, 2011 Skrevet Mai 17, 2011 Er ikke noe som er bedre en det tidlig på morgen.. Snekker? Jepp
Kjexx Skrevet Mai 17, 2011 Skrevet Mai 17, 2011 Jeg og egentlig. Men nå er jeg prosess operatør. Bedre betalt.
bmwmann24 Skrevet Mai 17, 2011 Skrevet Mai 17, 2011 Veldig synd må jeg si. Dette er jo aldri gøy! Den norske bilpolitikken er rævva såe vi må bare se oss godt om når vi cruiser rundt. Synd Norge aldri kommer til å bry seg særlig om veiene våre, ikke oppruster staten noe... Og når de gjør det så ender alikevel bilen opp som vrak som i denne saken. Send inn erstatningskrav og håp.. Men, staten gir med en hånd og tar med begge
Kjexx Skrevet Mai 17, 2011 Skrevet Mai 17, 2011 Hadde norge vært på størrelse med Danmark, hadde veiene vært strøkene. Men vi har ett land som er veldig langt, mye vei i forhold til inbyggere. Om staten skal fikse alle veiene i landet med en gang ville de vært ferdig om 72 år med de firmaene som er tilgjenglig. Norge har ufattelig mye vei. Men ja jeg er enig i at veiene er søppel..
wicky124 Skrevet Mai 17, 2011 Skrevet Mai 17, 2011 Gjør som irland gjorde i sin tid...ansett alt de kan av arbeidere, og utenlandske firmaer og få alle veiene strøkne...da tar det mindre tid enn 72år...eller..de kan begynne å lage veier som er BEDRE fra starten av, så slipper dem å pusse opp etter ett år...
bmwmann24 Skrevet Mai 17, 2011 Skrevet Mai 17, 2011 De kunne forøvrig også begynne å bruke litt av alle avgiftene vi betaler inn til vei:) Her i finnmark får vi vel kanskje en km asfalt (altså en klatt her og der for å fylle de værste hullene) som forøvrig minner mest om bombekrater! Tror også vi får reflekser på veistikkene i år!! Kan ikke vi i bimmers bare bli organisert så vi kan "fight for our right"
bmwmann24 Skrevet Mai 17, 2011 Skrevet Mai 17, 2011 Ja, det er værre å bygge vei i Norge enn mange andre plasser.... MEN VI HAR DA RÅD TIL 4 FELT MOTORVEI gjennom landet!! Prinsippet er at vi punger ut penger som SKAL være øremerket til vei og ferdsel O.L.. Men, de havner jo på helt andre plasser... BIL er og forblir (med denne idiotregjeringa) en evig melkeku.. Og vi sitter å klager å stemmer idiotene fram.. år etter år.. Okey, nok klaging! Jeg håper virkelig at vår venn her får gjennomslag hos trangsynet, men jeg tviler. Jeg har kranglet min del med trangsynet mange ganger:( de driter liksom i oss
Kjexx Skrevet Mai 17, 2011 Skrevet Mai 17, 2011 Jeg stemmer ikke på den søppel regjeringa som vi har.. Men en annen ting jeg syns er snodig... Sverige derimot som ikke har penger på bok men gjeld, klarer å bygge knallbra veier som holder i mange år.. Sverige er riktig nok litt kortere en Norge. Men poenget; Norge har driiit mange miliarder på bok.. Hva med å fikse veiene ordentlig. Betal svenske veideke 100 milliarder å la dem fikse det..
Sturlis Skrevet Mai 18, 2011 Skrevet Mai 18, 2011 Den øya var stygt plassert... Utrolig synd, når taket har slått seg sånn har nok bilen blitt litt "banan" :/
SideIn Skrevet Mai 18, 2011 Skrevet Mai 18, 2011 [ fikk morra kaffen i fanget.Type jævla glo varm Fikk du hardkokte baller
tordah Skrevet Mai 18, 2011 Forfatter Skrevet Mai 18, 2011 Oioi, her var det mye respons, selvom det kanskje ble litt OT tviler på at Jeg kommer til å få noe igjen, men det må da være lov til å håpe.. stikker innom entreprenøren i morgen og hører med han.. har ingenting å tape, så det er verdt et forsøk.. skal holde dere oppdatert og skrik ut om noen har en e30 til salgs.. kjører rundt i en matt rød seat nå, og liker det IKKE !
Ballder Skrevet Mai 18, 2011 Skrevet Mai 18, 2011 det er jo lov å bruke øgene dine når du kjører da...har liten tro på at du får gjennomslag hos vegvesenet. dra dit midt på natta i regnet når du styrer etter kjeglene, så sier du det en gang til.. var nesten umulig å se veien, styrte etter markeringskjeglene, som var plassert på feil side av en trafikkøy. det var helt mørkt, og det regnet mye. kjeglen sto mer til venstre når jeg kjørte på øya.. man ser at man naturlig kommer rett mot øya Om du kommer kjørende den veien bildet er tatt fra, så skal du på høyre side ifølge kjeglenes betydning, kjøre slalom mellom dem faktisk. Det bildet der bør med rett kunne stille tvil om opplæringen til entreprenøren hva skilting/merking i forbindelse med arbeid i/på offentlig vei. Kreves dokumentert opplæring for og utføre skilting/merking av slik art. Jeg ville anmeldt entreprenøren (dersom denne er skiltplan ansvarlig vel og merke!) og dratt saken videre.
Kjexx Skrevet Mai 18, 2011 Skrevet Mai 18, 2011 Men det kan sikkert ikke bevises at det ikke er tuklet med av andre, siden det står i full offentlighet kan entreprenøren bare si at det var ikke sånn det stod når vi dro fra stedet. Men jeg er usikker på om kjegler/merking er demms fulle ansvar under hele perioden som de bygger..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå