Tommy Turbo Skrevet Mai 17, 2011 Skrevet Mai 17, 2011 Har liggende en turbo jeg ser jeg ikke kommer til å bruke så skal derfor selges. Turboen er en Turbonetics 60-1 Er helt ny og kjøpt hos KRB i sin tid. Kompressor: 60mm lille diameter 76mm store diameter Polert hus Senterdel: Kjeramisk kulelagret med filter Turbin: F1 57mm turbinhjul (må ikke sammenlignes med de dårlige 11bladers hjulene) T3 flens Har også baklokk, men har ikke opplysninger ang dette da ligger en annen plass så info kommer siden pris 7000 eller bud tlf 922 26 292 mail twil@broadpark.no
Tommy Turbo Skrevet Mai 25, 2011 Forfatter Skrevet Mai 25, 2011 Ingen som trenger turbo for tiden. Er oppgitt til å pumpe 52lb med luft og har highflow turbinhjul for lavt baktrykk.
Tommy Turbo Skrevet Juni 27, 2011 Forfatter Skrevet Juni 27, 2011 mellom 450 og 500 er vel det som er ganske vanlig. Ser noen oppgir den til 520hk også, men tror det blir litt voldsomt. Ser også at noen oppgir den til 500hk på hjul når de bruker den på supra. Den er oppgitt til å levere ca 60LB/min http://www.turboneticsinc.com/sites/def ... s/60-1.gif
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå