BimmerBergen Skrevet Mai 18, 2011 Skrevet Mai 18, 2011 Hei alle sammen. Har nettopp hatt NAF-test på en bil jeg vurderer å kjøpe. Det er en BMW 528i E39. Det er en 1997 modell og den har rullet 202 000 km. Fikk opp en del småfeil på bilen, blant annet: Eksosanlegg: Lekkasje: Midtre og bakre. Var et lite hull på hver del slik at O2 målingene ikke ble helt korrekt osv. Innsprøytning: Lite hull i innsugingsslange. Ellers var det en abs-sensor på et av framdekkene og skifte noen filter i Air condition systemet. Stramming av håndbrekk og en litt svak støtdemper på en av de framme. Lurer da på om dette er alvorlige feil på bilen og om dette blir dyrt å fikse? Tenker da spesielt på innsugings slangen og de to hullene i eksosanlegget. De andre vet jeg i grunn hva jeg skal gjøre med. Noen som vet om dette er vanskelig å bytte og eventuelt hvor jeg kan få tak i disse delene? Hadde vært veldig fint med en link eller noe, siden jeg ikke helt vet hva jeg skal se etter. Hehe. Har ikke så veldig mye peiling på BMW enda, så håper at dere som sitter med mye kunnskap kunnet hjulpet meg her. På forhånd tusen takk. Aleksander.
Rakvaag Racing Skrevet Mai 18, 2011 Skrevet Mai 18, 2011 http://nettbutikk.gsbildeler.no/startup ... Ref=Direct Her er det jo bare og lete etter det man trenger, Eksosanlegget er vel det som blir dyrest og kjøpe og bytte, blir vell billigere og kjøpe et effektanlegg og settepå restn er enkle ting og fikse vist du kann og skrue litt bil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå