LarsBMW Skrevet Mai 18, 2011 Skrevet Mai 18, 2011 Motoren er satt i posisjon 3. Motor fra E34 535. Er dette et vanlig problem? Slipe av innsuget evnt. lange avlange hull til bremsekraftforsterkeren så jeg får flyttet den. Innsuget står også veldig nært niplene til varmeapparatuttaket fra registeret. Kan disse bøyes/vris på noe vis? Liten plass til slangene.. Motorputene mangler styretapper, skal det være nødvendig å fjærne disse? Alpina fester fra Koed med E30 M20 puter. Lyst til å kjøpe nye puter da det ikke er like lett å få motoren helt rett uten styretapper.
oddis Skrevet Mai 18, 2011 Skrevet Mai 18, 2011 Letteste er vel bare å space/tilte opp motorvinkelen, så det går klart. Spørs bare om innsuget slår i panseret etterhvert. Nipplene til varmeapparatet er det mange som må kappe på innsiden av torpedo og strekke slange gjennom med slangeklemme på innsiden.
LarsBMW Skrevet Mai 18, 2011 Forfatter Skrevet Mai 18, 2011 Kan bli såpass ja.. Får se hva jeg får til der. Med slangene altså. Kan ikke tilte motoren mer, da tar innsuget i panseret. LMM gjør det allerede så på den må brakettene senkes litt. Er vel ganske tykt gods i et slikt innsug? Kunne frest bort litt. Ikke mye som skal til før det går klar..
oddis Skrevet Mai 18, 2011 Skrevet Mai 18, 2011 Er rart syns jeg.. M30 skal da gå fint med orginal bremseservo. Hva slags motorputer har du..? http://www.e30.de/335i/06.htm http://www.e30.de/335i/07.htm
LarsBMW Skrevet Mai 19, 2011 Forfatter Skrevet Mai 19, 2011 Jeg vet ærlig talt ikke. Fikk de med motoren. Ligner på e30 m20. Noen som har prøvd med fiesta dieselputer? Evnt hvilken årsmodell trengs det fra da?
ruben79 Skrevet Mai 19, 2011 Skrevet Mai 19, 2011 Det er stor forskjell på gammel/ny type innsug. Har du innsug fra en eldre motor fra E12/E28 eller lignende er det null problem.. Må borre hull til vakum til bremsekraftforsterkeren da det ikke er vakum b.kraftforsterker på disse bilene.
LarsBMW Skrevet Mai 19, 2011 Forfatter Skrevet Mai 19, 2011 Okei. Er fra e34 denne. Visste ikke at det var forskjell på disse
destroyy Skrevet Mai 20, 2011 Skrevet Mai 20, 2011 Jeg har innsug fra e28 liggende hvis du vil prøve.. holder til I drammen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå