M-tech02 Skrevet Mai 19, 2011 Share Skrevet Mai 19, 2011 Hei har en Bmw 320dat M-tech2 som jeg har tenkt å gjøre litt med. Planene jeg har for bilen er: - Få proffsotet rutene rundt bilen - Senkeskåler eventuellt senkesett. Bilstein B14 Coilovers montert;) - Få opplakkert frontfanger grunnet lakkskader. ny m.tech2 montert;) - Steg to av trf-performance - Bygge subkassa ned i reservehjuls brønnen. - Bytte side speil til m3 eller ac schnitzer. M3 speil montert;) - 19" felger- Montert;) - Angel eyes - Montert CCFL ringer - Sorte nyrer - Montert;) -Bytte ut høytalerene i bilen.- Bestilt Alpine SPX13 Refference komponentsett fremme og imprint;) - Sote baklyktene. - Dtm leppe foran. usikker på om det blir spilttere eller hel leppe. Litt om bilen: Er en orginal 320dat M-tech2 med facelift og common rail motoren. tenker og beholde den orginale m-tech fangeren da jeg syns denne er finere enn m3 fangeren. Skal ha 16"felger med piggdekk til vinterbruk . har også lyst å bygge om til bi-xenon i hovedlys og spredere. Tar gjerne i mot tips til hva som kan gjøres og hva jeg eventuellt ikke burde gjøres;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Mai 19, 2011 Share Skrevet Mai 19, 2011 biiiilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mai 19, 2011 Share Skrevet Mai 19, 2011 bilder takk! =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-tech02 Skrevet Mai 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2011 Bilder kommer snart...men foreløbi er bilen helt orginal... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e46diesel Skrevet Mai 19, 2011 Share Skrevet Mai 19, 2011 Design by Ingebrigtsen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-tech02 Skrevet Mai 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2011 Design by Ingebrigtsen:) nå nei du...kunn muligens ha tenkt m felgan dine men ellers nee:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e46diesel Skrevet Mai 19, 2011 Share Skrevet Mai 19, 2011 Har da ikke vært før fronten har den no bidd nesten identisk.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-tech02 Skrevet Mai 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2011 hehe joda:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-tech02 Skrevet Mai 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2011 var å prøvde noen dotz mugello 19" felger igår å må trur nok jeg kommer til å gå for denne størrelsen. så også ut som de fylte godt i hjulbuen så tror jeg kommer til å beholde det orginale m understellet og heller montere senkeskåler foran så bilen blir litt lavere framme enn bake;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-tech02 Skrevet Juni 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2011 da var 19" bestillt;) http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... /44285.jpg Får håpe de kler bilen;) Kommer bilder når jeg får felgene;) Har også begynt å lage subkasse for å legge ned i reservehjulsbrønnen;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e46diesel Skrevet Juni 24, 2011 Share Skrevet Juni 24, 2011 E jo kopi av dotz mugello;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-tech02 Skrevet Juni 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2011 missunli no ja? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juni 24, 2011 Share Skrevet Juni 24, 2011 Ser ut som en fin touring dette De tingene jeg mener du bør gjøre er jo de jeg selv har gjort egentlig Kan se i tråden om min, er i signaturen.. Men kan nevnte litt fort: - Angel Eyes - Senk - Clubsportsplittere - M3-speil - Sorte nyrer kanskje, tøft på sølv bil hvis du har sorte splittere Stort sett det meste Evt bytte eksos og baklykter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-tech02 Skrevet Juni 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2011 hva er splittere? sikkert ett dumt spørsmål:P Ja kommer til å ta litt etter litt, men som sagt er usikker på om jeg skal senke bilen med bilstein b14 eller om jeg bare skal montere senkeskåler foran. får se hvordan det blir når jeg får 19" på den. Ellers blir det trf-performance steg2 iløpet av sommeren;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e46diesel Skrevet Juni 24, 2011 Share Skrevet Juni 24, 2011 Nei ikke misunneli:) du som har dårlig fantasi:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå