Endre87 Skrevet Mai 19, 2011 Share Skrevet Mai 19, 2011 Vurderer å kjøpe meg en 316i med bra karosseri, for så å sette over alle deler fra min orginale 325i med dårlig karosseri. Og lurer på hvor vanskelig det er å få dette gokjent hos biltilsynet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmann24 Skrevet Mai 19, 2011 Share Skrevet Mai 19, 2011 Det finnes det desverre ingen Fasit-svar på!! Jeg har hatt en hælvettes drakamp med biltilsynet ang ombygg før, og får ikke godkjennt her i alta.. Ble en lang tlf runde rundt til bmw norge,forhandlere osv.. Fant ut at du kan få godkjennt via Bilia i Fredrikstad(!) Altså, det er tydeligvis forskjellige regler rundt i landet ang dette?! Det er kommet regler om at den nye motoren ikke må veie mer enn den gamle. Det er og slik at BMW Norge må gi godkjenningspapirer til Biltrangsynet, og det fikk ikke jeg hvertfall. Noen får godkjennt uten problemer, andre (som meg) har problemer med biltrangsynet! Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Setromen Skrevet Mai 19, 2011 Share Skrevet Mai 19, 2011 Jeg tipper det finnes minst 20 tråder på forumet her om dette hvis du hadde søkt først. Men en gjennganger er at det blir trøbbel angående aksellast på framaksel pga tyngre motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå