krizziii Skrevet Mai 19, 2011 Share Skrevet Mai 19, 2011 Hola. Kjøpte meg en 316 2002 e46 for en stund siden. Har allerede kjøpt meg basser og forsterker og har planer om å montere dette så snart jeg har fått svar på noen spm her. Ettersom jeg skjønner så er hullet i torpedoveggen under batteriet(????). Også, hvor skal jeg legge kablene? Signalkablene fra spilleren og strømkablen fra batteriet? Noen steder som dere har god erfaring med? Thanks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirik845 Skrevet Mai 19, 2011 Share Skrevet Mai 19, 2011 får lagt singnal under lista på fører siden eller har også lagt de under midkonsollen også men da måtte jeg lage et snitt i teppa da vis jeg husker rikitg. er bare å starte er ikke noe problem å få detta til. er lett uansett hvor du leggger den bare ikke sammen med strøm kablen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sm0k3d Skrevet Mai 20, 2011 Share Skrevet Mai 20, 2011 Du kan jo ta av lister, legge signalkabel på venstre side. og strøm på høyre side. Det er veldig lett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krizziii Skrevet Mai 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2011 Ok, thank you guys. Men hullet i torpedoveggen er under batteriet? right? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sm0k3d Skrevet Mai 21, 2011 Share Skrevet Mai 21, 2011 Ja, det er ihvertfall det på e34, så vil tro at det er det på e46 også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krizziii Skrevet Mai 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2011 Ok. Men hvor havner dete hullet? i hanskerommet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sm0k3d Skrevet Mai 22, 2011 Share Skrevet Mai 22, 2011 rett under er det på min e34. Jeg tok ut hele hanskerommet. så festet jeg strøm kabelen med en strips for å få den til å få lettere tak i ledningen. Mulig dette blei en fjærn forklaring, men prøv det du kommer på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå