Brunek Skrevet Juni 16, 2011 Forfatter Skrevet Juni 16, 2011 bak og forsete og dørpaneler i skinn alt for 300kr?? ikke fram stoler, der har jeg alpina:P
Brunek Skrevet Juni 27, 2011 Forfatter Skrevet Juni 27, 2011 en liten update. har desverre ikke skjedd så mye siden sist pga litt for mye og gjøre på jobb:( noe som fortsetter ut denne uka. håper da og få startet på bilen igjen på lørdag:) nylige innkjøp: sentrallås med fjernkontroll, sideskjørt + litt smått:) hvis noen er interesert har er b1 felgene til salgs pga, vil ha noe annet:P føler de er litt oppbrukt på e30:P
hermanoo90 Skrevet Juni 27, 2011 Skrevet Juni 27, 2011 bilde av b1 felgene? sentrallås med kontroll? hvor hva hvordan ?
Brunek Skrevet Juli 4, 2011 Forfatter Skrevet Juli 4, 2011 bilde ligger ute:) er et av de første bildene:) kjøper det de har hos schmiedmann;) men jeg modifiserer det litt slik at jeg får sentrallås på bakluka også + at jeg har bestemt meg for og bygge om bilen så den ser ut som en m3:)
hermanoo90 Skrevet Juli 7, 2011 Skrevet Juli 7, 2011 Skal du ha m3 understell også, eller kun i karosseriet og stylinga? For hvis du tar understell også, så er det da bare motor som må til for at det blir en m3! Skal du fikse c stolpa da? Så schmidi selger sentrallås til e30? =D
kamro Skrevet Juli 7, 2011 Skrevet Juli 7, 2011 E30 driftern jo:), møtte deg på schmiedmann når jeg STORHANDLET for min e30:, ble du keen på m3 etter å ha startet Henrik sin??, fin bil forresten!
Brunek Skrevet Juli 13, 2011 Forfatter Skrevet Juli 13, 2011 Skal du ha m3 understell også, eller kun i karosseriet og stylinga? For hvis du tar understell også, så er det da bare motor som må til for at det blir en m3! Skal du fikse c stolpa da? Så schmidi selger sentrallås til e30? =D skal ha m3 understell også motor bilr vel e36 m3 s50b30 tror jeg:P schmiedmann selger sentrallås ja:P med fjernkontroll. skal fikse alt a stolpe og vinduskasett bak +++
Brunek Skrevet Juli 13, 2011 Forfatter Skrevet Juli 13, 2011 E30 driftern jo:), møtte deg på schmiedmann når jeg STORHANDLET for min e30:, ble du keen på m3 etter å ha startet Henrik sin??, fin bil forresten! halla:D må ha m3:P den er så sykt fet:P takker:) si ifra hvis du har noen gromme m3 deler da:P
Brunek Skrevet Juli 13, 2011 Forfatter Skrevet Juli 13, 2011 veldig fin e30! perfekte fargen tusen takk:) håper han ser kul ut når blir bredda:)
hermanoo90 Skrevet Juli 16, 2011 Skrevet Juli 16, 2011 Så du går får den våte drømmen av å få en m3 til slutt urettferdig! Jeg vil OG ha! hehehehe Høres Jæ**** rått ut! Gleder meg til å se prosjektet her på bimmers, og se bilen i ferdig finish når den tid kommer, pøs på med bilder, og bruk hele lønna kun på bilen!!! haha
Brunek Skrevet Juli 16, 2011 Forfatter Skrevet Juli 16, 2011 Så du går får den våte drømmen av å få en m3 til slutt urettferdig! Jeg vil OG ha! heheheheHøres Jæ**** rått ut! Gleder meg til å se prosjektet her på bimmers, og se bilen i ferdig finish når den tid kommer, pøs på med bilder, og bruk hele lønna kun på bilen!!! haha hehe:p måtte det ja:P skulle gjøre ombyggingen senere uansett:P like greit og ta det med engang da:P blir gromt med ny motor^^ skal bruke alt jeg har på bilen as:D dette skal bli bra^^ du skal nok få prøve den skal du se;) er jo bare og spørre henrik på schmiedmann om litt tips og hjelp da:P
hermanoo90 Skrevet Juli 16, 2011 Skrevet Juli 16, 2011 Ah, herlig! =D Gleder meg! Ja er jo det, de gutta har jo peil ++++! Men hvor er det du har bilen din egentlig? -Prøver å finne et sted å ha bilen og mekke på den, veit du om noe i nærheten ?
Brunek Skrevet Juli 24, 2011 Forfatter Skrevet Juli 24, 2011 Ah, herlig! =D Gleder meg! Ja er jo det, de gutta har jo peil ++++! Men hvor er det du har bilen din egentlig? -Prøver å finne et sted å ha bilen og mekke på den, veit du om noe i nærheten ? jeg har den på jobben:P er usikker på om det er noe i nærhten desverre:S er litt på leting selv pga jeg og en kompis skal bygge bane bil;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå