Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...
  • Svar 75
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

en liten update. har desverre ikke skjedd så mye siden sist pga litt for mye og gjøre på jobb:( noe som fortsetter ut denne uka. håper da og få startet på bilen igjen på lørdag:) nylige innkjøp: sentrallås med fjernkontroll, sideskjørt + litt smått:) hvis noen er interesert har er b1 felgene til salgs pga, vil ha noe annet:P føler de er litt oppbrukt på e30:P

Skrevet

bilde ligger ute:) er et av de første bildene:) kjøper det de har hos schmiedmann;) men jeg modifiserer det litt slik at jeg får sentrallås på bakluka også:P + at jeg har bestemt meg for og bygge om bilen så den ser ut som en m3:)

Skrevet

Skal du ha m3 understell også, eller kun i karosseriet og stylinga? For hvis du tar understell også, så er det da bare motor som må til for at det blir en m3! Skal du fikse c stolpa da?

Så schmidi selger sentrallås til e30? =D

Skrevet

E30 driftern jo:), møtte deg på schmiedmann når jeg STORHANDLET for min e30::P, ble du keen på m3 etter å ha startet Henrik sin??:), fin bil forresten!

Skrevet
Skal du ha m3 understell også, eller kun i karosseriet og stylinga? For hvis du tar understell også, så er det da bare motor som må til for at det blir en m3! Skal du fikse c stolpa da?

Så schmidi selger sentrallås til e30? =D

skal ha m3 understell også;) motor bilr vel e36 m3 s50b30 tror jeg:P

schmiedmann selger sentrallås ja:P med fjernkontroll. skal fikse alt a stolpe og vinduskasett bak +++:P

Skrevet
E30 driftern jo:), møtte deg på schmiedmann når jeg STORHANDLET for min e30::P, ble du keen på m3 etter å ha startet Henrik sin??:), fin bil forresten!

halla:D

må ha m3:P den er så sykt fet:P

takker:)

si ifra hvis du har noen gromme m3 deler da:P

Skrevet

Så du går får den våte drømmen av å få en m3 til slutt :( urettferdig! Jeg vil OG ha! :( hehehehe

Høres Jæ**** rått ut! Gleder meg til å se prosjektet her på bimmers, og se bilen i ferdig finish når den tid kommer, pøs på med bilder, og bruk hele lønna kun på bilen!!! haha :D

Skrevet
Så du går får den våte drømmen av å få en m3 til slutt :( urettferdig! Jeg vil OG ha! :( hehehehe

Høres Jæ**** rått ut! Gleder meg til å se prosjektet her på bimmers, og se bilen i ferdig finish når den tid kommer, pøs på med bilder, og bruk hele lønna kun på bilen!!! haha :D

hehe:p måtte det ja:P skulle gjøre ombyggingen senere uansett:P like greit og ta det med engang da:P blir gromt med ny motor^^ skal bruke alt jeg har på bilen as:D dette skal bli bra^^ du skal nok få prøve den skal du se;) er jo bare og spørre henrik på schmiedmann om litt tips og hjelp da:P

Skrevet

Ah, herlig! =D Gleder meg! Ja er jo det, de gutta har jo peil ++++!

Men hvor er det du har bilen din egentlig? -Prøver å finne et sted å ha bilen og mekke på den, veit du om noe i nærheten ?

Skrevet
Ah, herlig! =D Gleder meg! Ja er jo det, de gutta har jo peil ++++!

Men hvor er det du har bilen din egentlig? -Prøver å finne et sted å ha bilen og mekke på den, veit du om noe i nærheten ?

jeg har den på jobben:P er usikker på om det er noe i nærhten desverre:S er litt på leting selv pga jeg og en kompis skal bygge bane bil;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...