hermanoo90 Skrevet Juli 25, 2011 Skrevet Juli 25, 2011 aha skjønner, hvis dere finner et stort sted og trenger flere leiere for å få ned leieprisen, slik at det deles på flere, så melder jeg meg på! Trenger et sted shæl!
hermanoo90 Skrevet Juli 28, 2011 Skrevet Juli 28, 2011 skulle du ha mtech 2 vinge btw? eller er det borte med planene som var før m3?
Brunek Skrevet August 1, 2011 Forfatter Skrevet August 1, 2011 skulle du ha mtech 2 vinge btw? eller er det borte med planene som var før m3? dropper det nå desverre;) blir m3 for alle penga:P
M|Fjeld Skrevet September 5, 2011 Skrevet September 5, 2011 Skjedd noe her i det siste da? Tøft at du skal putte s50 i e30n da Skal bli gøy å se om du henger med på langstrekka på rudskogen til neste år
Brunek Skrevet September 5, 2011 Forfatter Skrevet September 5, 2011 Skjedd noe her i det siste da? Tøft at du skal putte s50 i e30n da Skal bli gøy å se om du henger med på langstrekka på rudskogen til neste år hehe:P er litt stille nå venter på deler:P må jo ha sikkelig motor, men tror det blir neste vinter prosjekt:P koster jo litt og bygge om bilen:P blir vel bare sprut og spjelhus i første omgang nå skal nok klare og gi deg litt konkuranse på langstrekka ja:P
M|Fjeld Skrevet September 6, 2011 Skrevet September 6, 2011 Skjedd noe her i det siste da? Tøft at du skal putte s50 i e30n da Skal bli gøy å se om du henger med på langstrekka på rudskogen til neste år hehe:P er litt stille nå venter på deler:P må jo ha sikkelig motor, men tror det blir neste vinter prosjekt:P koster jo litt og bygge om bilen:P blir vel bare sprut og spjelhus i første omgang nå Hehe, motor må man ha! Men sant, bil er svindyrt.. Kommer nok til å flytte greit på seg uansett skal nok klare og gi deg litt konkuranse på langstrekka ja:P Hehe, ser fram til det
Brunek Skrevet September 6, 2011 Forfatter Skrevet September 6, 2011 Skjedd noe her i det siste da? Tøft at du skal putte s50 i e30n da Skal bli gøy å se om du henger med på langstrekka på rudskogen til neste år hehe:P er litt stille nå venter på deler:P må jo ha sikkelig motor, men tror det blir neste vinter prosjekt:P koster jo litt og bygge om bilen:P blir vel bare sprut og spjelhus i første omgang nå Hehe, motor må man ha! Men sant, bil er svindyrt.. Kommer nok til å flytte greit på seg uansett skal nok klare og gi deg litt konkuranse på langstrekka ja:P Hehe, ser fram til det blir det e30 prosjekt på deg nå eller?
M|Fjeld Skrevet September 7, 2011 Skrevet September 7, 2011 blir det e30 prosjekt på deg nå eller? For tiden holder meg på med en E36, men blir nok handel av en e30 coupe til uka når penga fra stipendet kommer viewtopic.php?f=11&t=200151
Brunek Skrevet September 9, 2011 Forfatter Skrevet September 9, 2011 blir det e30 prosjekt på deg nå eller? For tiden holder meg på med en E36, men blir nok handel av en e30 coupe til uka når penga fra stipendet kommer http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=11&t=200151 sånt liker vi:D jepp:P blir nok e39m5 8rn:P fikk et tilbud jeg ikke kunne si nei til:P
M|Fjeld Skrevet September 28, 2011 Skrevet September 28, 2011 Nice! Komme å ta en titt på bilen din snart Prosjektet mitt
Brunek Skrevet September 28, 2011 Forfatter Skrevet September 28, 2011 Nice! Komme å ta en titt på bilen din snart Prosjektet mitt Bare og komme det;)
M|Fjeld Skrevet September 28, 2011 Skrevet September 28, 2011 Nice! Komme å ta en titt på bilen din snart Prosjektet mitt Bare og komme det;) Send meg en melding på face neste gang du er i garasjen da
hermanoo90 Skrevet September 28, 2011 Skrevet September 28, 2011 fikk du motortilbudet fra schmiedmann?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå