thomascr Skrevet Mai 19, 2011 Share Skrevet Mai 19, 2011 Da har jeg også godt til innkjøp av ny bruksbil. Valget havnet på en Org e46 mtech 2, med sort taktrekk, carbon lister, sportsinteriør, sportsratt, bilstein understell, 19'' felger Osv Er en 320D, som er profisjonellt chippet til 170hk, drar greit Planer: litt lakkering og tone alle ruter profisjonelt. Her har du et gammelt bilde, kommer nye bilder snart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Mai 19, 2011 Share Skrevet Mai 19, 2011 Der kom traktoren ja Så ut til å være en fin bil det,må få ut flere bilder.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Mai 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2011 jepp, her var traktoren, hehe :DD Skal slenge ut noen bilder når jeg får tatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mai 19, 2011 Share Skrevet Mai 19, 2011 Dette ligner veldig på gammelbilen til en kompis! Har den sotede baklykter? Samme utseende som de røde med en hvit stripe, bare at de er sota? Alcantara-interiør? EDIT: Jepp, det er den Stemmer med reg.nr ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Mai 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2011 stemmer bra det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mai 19, 2011 Share Skrevet Mai 19, 2011 Da er faktisk to biler som har gått på Smøla før som befinner seg på Karmøya for tiden Leif Harald her inne har E46`n som bestekompisen min hadde for noen år tilbake Ikke dårlig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Mai 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2011 hehe, nei det er ikke verdst! Takk for bildene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnusrc Skrevet Mai 20, 2011 Share Skrevet Mai 20, 2011 Pen bil, Thomas. Grattis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mai 20, 2011 Share Skrevet Mai 20, 2011 hehe, nei det er ikke verdst! Takk for bildene Hehe, nei ikke dårlig det ! Bare hyggelig du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet Mai 20, 2011 Share Skrevet Mai 20, 2011 Fin bil E46 med akkurat passe og rett styling er aldri feil Selv om jeg selv personlig ikke er fan av lyktesenkere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Mai 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet Mai 20, 2011 Share Skrevet Mai 20, 2011 Tror jeg såg denne i går eller forgårs, usikker. I karmsundgaten ved sykehuset ihvertfall. Uansett hvis det var denne så var den meget pen i IRL også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Mai 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2011 kjørte den hjem igår kveld, så hvis det var igår kveld så kan det stemme ganske bra ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mai 20, 2011 Share Skrevet Mai 20, 2011 Eyh, riv av de Riskoker-skiltholderne da !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Mai 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2011 jaa, skal det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå