Dufniall Skrevet Mai 20, 2011 Skrevet Mai 20, 2011 Fant en ny side idag, og denne http://www.beastpower.com/p/bmw/eisenma ... 5323.02420 Noen som tror det hadde vært gull eller har sett lignende innenlands?
aottesen Skrevet Mai 20, 2011 Skrevet Mai 20, 2011 Mener de har den der hos Schmiedmann, og mener prisen er relativt lik? Om det hadde vært gull er ikke noe å diskutere Koster 9000,- hos Schmiedmann (her) Tilkommer moms, toll og frakt på det fra utlandet, og vipps - schmiedmann var billigere + to års garanti
bmw cab Skrevet Mai 20, 2011 Skrevet Mai 20, 2011 Er sånn jeg bygger selv om min Men jeg sveiser,kutter og tilpasser selv
aottesen Skrevet Mai 20, 2011 Skrevet Mai 20, 2011 Samme som ble gjort på min .. Resultatet ble sinnsykt bra, om jeg må få si det selv. Og prisen kan deles på ti, og trekke fra 200,- kontra å kjøpe orginalt.
bmw cab Skrevet Mai 20, 2011 Skrevet Mai 20, 2011 Har du dobbel eksos nå mister? Jeg er snart ferdig,orker ikke å legge ut bilder av bilen før eksosen er helt på plass.Da for du se felgene også
aottesen Skrevet Mai 20, 2011 Skrevet Mai 20, 2011 Håper ikke du kategoriserer dette som å stjele tråden din - kanskje litt motivasjon (eller evt. hvordan du IKKE vil ha det? )
Dufniall Skrevet Mai 21, 2011 Forfatter Skrevet Mai 21, 2011 Hehe, flott å se hva andre gjør! Akkurat sånn jeg ønsker meg!! Og kjøpte hale for å få, før det viste seg at det ble en dum sveisejobb... Takk for tips til schmiedmann, må legge meg opp litt penger på eksoskonto virker det som...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå