Gå til innhold

problem me anlegge

Anbefalte innlegg

detta jeg har kobla opp har funke i lang tid, men så tok jeg ut forsterker og basser.

når jeg da skulle koble detta opp igjen vill ikke forsterkern min funke onkli :(

oxo vil ikke kondensatoren min starte.

har lagd en skisse på åssen kablene mine ligger, fortell meg hva jeg har gjort feil.

forsterkern starter opp men skrur seg av hver gang bassern skal gi bass. er no fukka me remoten aner ikke :S jeg aner ikke. men den har noen ganger problem me å starte oxo. men om jeg tar remoten innat pluss kabelen så starter den.

h2jj0g0hvbf1n6fl1qij.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kondensatoren din er koblet feil

Fra minus på batteriet til minus på kondensator og videre til minus på spiller

Fra pluss på batteriet til pluss på kondensator og videre til pluss på spiller

Husk å kjøre plusskabelen gjennom en sikring før kondensator. Så nært batteriet som mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fikk forklart på tv boden i sverige at jeg skulle koble pluss på batteri til pluss på kondensator , og videre til forsterker, og minus skulle fra chassi på bilen til kondensator og videre til forsterker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fikk forklart på tv boden i sverige at jeg skulle koble pluss på batteri til pluss på kondensator , og videre til forsterker, og minus skulle fra chassi på bilen til kondensator og videre til forsterker

Det er jo det jeg sier. Bare at ifølge din tegning er det ikke koblet slik etter det jeg kan se

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...