Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. bytta høyre bærearm og endeledd på kjerra mi i går. Justerte så likt som mulig når jeg monterte de nye delene:) men sjøljusteringen på bilen er vekk:O dette har jo med spissinga å gjøre. Skal jo sies at jeg justerte begge endeledda, for å få like mange gjenger på hver side, og for å få rattet "rett" Antakelig der jeg dreit meg ut ;P

Noen som vet hva det skal være på e30? Hadde vært greit å vite, da det er litt ekkelt å kjøre uten denne hendige funksjonen:P

Takker for svar!

Skrevet

For å få bra resultat der, så anbefaler jeg 4-hjulskontroll. Selv om man tar like mange gjenger osv, så trenger ikke alle delene i forstillingen å ha lik slitasje, som igjen kanskje kan utgjøre en grad den ene eller andre veien. Jeg gjorde dette på den ene E30`n jeg hadde, målte opp på garasjegulvet og alt, og fikk det faktisk jævla bra. Etter noen uker så dro jeg på kontroll ifb med godkjenning av senk, og da var det enda litt å gå på for at det var 100% bra. Det vil jo gi mere slitasje på dekk om du ikke har dette så nærme 100% bra som mulig :)

Skrevet

Ser den, men tenkte å bare bruke et sånt jern jeg, å måle avstanden fra baksiden av felgene, og forsiden, og at det da er litt mindre på forsiden:P Har helt nye dekk også. Var bare det at selvopprettinga blei helt borte. Og det må jo være pga spissinga er feil? Kan jo liksom ikke ha gjort noe annet feil :P Takker for tips, 4 hjulskontroll står på tapeten om det blir nytt senkesett ;P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...