wolffuz Skrevet Mai 21, 2011 Share Skrevet Mai 21, 2011 Hei. Som beskrevet i "emne" så er det interessant med litt informasjon om denne bilen: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=28629442 på forhånd takk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet Mai 21, 2011 Share Skrevet Mai 21, 2011 TROR det var denne jeg så i sverige på skjærtorsdag, den så ganske fin ut Tøft stuk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mai 21, 2011 Share Skrevet Mai 21, 2011 Er ikke dette gammel-Cab`en til Oddgeir Opheim fra trøndelag?? Ligner veldig på den ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wolffuz Skrevet Mai 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2011 Takker for svar, har en kompis som er MEGET interessert i denne bilen. Bilen ser jo meget bra ut så er ikke det at jeg tror vi kommer til å bli lurt, men om noen vet noe om bilen er det selvfølgelig et stort pluss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mai 21, 2011 Share Skrevet Mai 21, 2011 Hvis der er gamle Opheim sin så skal den være meget bra etter hva jeg har hørt Han tar i alle fall vare på bilene sine ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå