Gå til innhold

1988 BMW 320 Coupe (svenskbil)

Share

Anbefalte innlegg

Hei!

selger da e30`n grunent hus og e36 prosjekt!

Fin banebil eller momse den inn til landet ca 24.000kr

Info:

-280.000km

-rust finnes, men ingen rust prosjekt

- kappa fjører og gåent hjullager h.bak

Som dere ser er det m-tech 2 frontfanger i glassfiber og 17" Compmotive på den:) ellers er det ettermontert Xenon 35w 10000k kit i nærlys og hjemme sota lamper:)

Bilen har også 2stk justerbare OMP stoler samt eller omp ratt, meget tøft og godt og sitte i:) (Bilder kommer 23.05)

Motoren starter og går og går veldig godt til og være en 320spørr du meg:)

Spør om mere info:)

selges kr 20000, kan evt ta 318is motor som DELBET

41577681

ee5377zenbt1fiejqnep.jpg

v5yu89k5inpbuen3jeoq.jpg

ie5gv8tjki9ossjyqv8d.jpg

ifoas3yu06368itgbseq.jpg

ni89hvjkd2653uaczbel.jpg

wtswtwhhyrdpg1cn7ptz.jpg

yiac7207qoacrrle83qb.jpg

wws2oq5ofyf34fh3ei9n.jpg

f9zjviq87m8jimfsqr8u.jpg

bmei2crogf6zwxbb25gm.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

så stikk og kjøp de delene selv da!

det står med ganske stor skrift BANEBIL om du ikke kan lese, og da trenger du ikke tolle den inn, vær så snill.....

dessuten kan jeg godt bytte den belgen imellom innsug og lmm om det er ett stort problem!

Takk for bumpen! :applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke ett stort rustprosjekt??? Sveisa all rusta i gulvet, brannveggen, hjulbuene, motor rommet og i bagasje rommet du eller??? Litt drøyt og prøve og selge den til over 20tusen når du ga 5 pluss att den har gått kjempe langt + RÆVKJØRT BIL!!! og fiksa kokeproblemet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gidder ikke høre mer drit, er det noen intr kan den seles uten compmotive for 12, og rust bilder sendes selfølgelig over om det er noen som vil se det;)

Resten taes på PM!

Du siste som skriv her kan ta deg en tur til hallingdal så skal jeg vise deg en stk rusta e30, hvor bakstilling ruster opp, du kan tre hånda inn i kanalen osv.

Finner du en rust fri e30 til 5-10.000kr så kan du godt ringe meg så skal jeg kjøpe den:)

TAKK!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

denne bilen koster 28.206,- å i engangs avgift å så kommer jo årsavgift pluss vrakpant i tilleg hvis ikke jeg har lest meg helt vill da jeg sjekket denne opp. pluss så er det jo en eu kontroll som må gjennomføres før en får skilt. å du nevner jo noen mangler selv pluss ratt stoler må ut på en eu kontroll.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Felgene er nå solgt og den står på 15" mim, og er skikkelig griselav:) bilden selges nå for 12000kr eller 9000.- uten stol og ratt, på stål felg:)

Felgene var vel det eneste jeg hadde lyst på :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...