545haj Skrevet Mai 21, 2011 Share Skrevet Mai 21, 2011 Har seg slik at jeg skal montere elektrisk bensinpumpe på e21'n med regulator. (turboprosjekt) Jeg lurer på om det er bensinretur på bilen? om ikke, hvordan/hvor skal jeg montere retur inn på tanken igjen? Må ha en pumpe som leverer minimum 4-5 bar duger noen av biltema sine? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet Mai 21, 2011 Share Skrevet Mai 21, 2011 Biltema leverer jo pumpe til de fleste bilmodeller så er vel bare å finne pumpe fra en bil som er litt maskin i.. har du mannlokk på tanken din ville jeg montert retur i det. med ett rør som går litt nedi tanken da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Mai 22, 2011 Share Skrevet Mai 22, 2011 Eller så får du tak i tankarmatur til en 323i, 320i eller 320 sekser,de har retur originalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
545haj Skrevet Mai 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2011 Ja, det er en mulighet, men dette er vell ikke noe man snubler over dagligdags? Har ikke så veldig lyst å kjøpe fuel cell heller.. siden jeg vil holde bilen mest mulig orginal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet Mai 22, 2011 Share Skrevet Mai 22, 2011 Biltema leverer jo pumpe til de fleste bilmodeller så er vel bare å finne pumpe fra en bil som er litt maskin i.. Tror ikke Tema selger pumpe som leverer trykk over 2 bar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå