stiann Skrevet Mai 22, 2011 Share Skrevet Mai 22, 2011 selger min m3 motor og gir da jeg ikke tror jeg fårt tid til og sette dette inn i min egen bil. ifølge forige eier skulle motor og gir vere i veldig bra stand, uten om en rasle lyd fra vanosen. og ha en km på ca 155000-160000km. motoren er komplett med starter, dynamo, ac pumpe, grenerør, radiator, ews, nøkkel og hjerne. motoren har ledningsnett som passer inn i norsk bil og ewsǹ er ferdig koblet om. dette selges komplett for 25000kr eller bud over. har film av raslingen fra vanosen når motoren satt i bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nvidie Skrevet Mai 23, 2011 Share Skrevet Mai 23, 2011 er motor solgt? ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiann Skrevet Mai 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2011 hei. nei den er ikke solgt enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brunsame Skrevet Juni 16, 2011 Share Skrevet Juni 16, 2011 solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiann Skrevet Juni 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2011 sorry helt glemt og skrive det, men ja dette er solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chrism3 Skrevet Juli 18, 2011 Share Skrevet Juli 18, 2011 Trenger kun grenrør til m3 3.2, er det til salgs og hvor holder du til? trenger snarest,kan nåes på 90863771 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå