Anders Skrevet Mai 22, 2011 Share Skrevet Mai 22, 2011 Selger nå min 318is Bilen har vært i daglig bruk i 2 år uten store problemer, men skulle nå vært inne til kontroll. Er desverre nok småfeil til at jeg takker for meg, men for en som liker å skru litt tror jeg ikke det er no problem. Det som er feil er: -Servo har sluttet å virke -AC lekasje en plass (sluttet å virke en mnd etter jeg fyllte sist ) -Mangler spyler system til frontrute (tank, pumpe, dyse og slanger) -Airbag har gått, men ikke byttet ratt -dørhåndtak er litt treg noen ganger -liten Bulk i frontfanger + stolpe over dør -Mangler en m3 list -var uheldig å knakk en felg, så bilen står nå på 2 sommer og 2 vinter. -soltak går ikke opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316gefaren Skrevet Mai 23, 2011 Share Skrevet Mai 23, 2011 pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Skrevet Mai 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2011 Oops.. glemte tråden jeg, men ja her har dere noen bilder.. regnet selvfølgelig når jeg skulle ta de, men bedre enn ingen.. Fått et tilbud på 12 , men håpet på 15 så venter litt til før jeg selger.. åpen for inbytte av alt mellom himmel å jord Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmlesinn Skrevet Mai 26, 2011 Share Skrevet Mai 26, 2011 må bare spør, men er ikke det litt stiv pris, me tanke på feila ? bare rett meg om jeg har feil, aner ikke pris disse ligger til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Skrevet Mai 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2011 hehe usikker selv, men jeg fulgte egentlig prisnivået til Finn.no bare. Får se hva som skjer.. er ingen hast å selge enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Skrevet Mai 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2011 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå