leandro Skrevet Mai 22, 2011 Skrevet Mai 22, 2011 holder på å bli smårar! mistet først langlyset...å så nå da jeg skulle bytte pære i nærlyset forsvant jaggu det oxo... har feilsøkt i hele dag. lednings nettet er helt i orden fremm til sikrings boxen sikringene er hele,selv om det minnet om en sikring da lyset forsvant når det komm en liten gnist mellom pæra kontakten på nærlyset. har sjekket releene og di virker ok... kan det være selve lysbryteren? er kunn h side det mangler....både nær og fjærn...parklys virker .... takker for svar!!
leandro Skrevet Mai 23, 2011 Forfatter Skrevet Mai 23, 2011 jeg har nå byttet lysbrytern...og da fikk jeg tilbake langlysene...har byttet releene... mangler fortsat nærlys hs.. holder på å bli kokos....heheh...
ThorU Skrevet Mai 24, 2011 Skrevet Mai 24, 2011 Hadde selv litt problem med at lysene forsvant i hytt og pine. Da var det jordingspunktet på førersiden som trengte litt rens, så var alt tipp topp igjen. Sitter rett bak lykta.
leandro Skrevet Mai 26, 2011 Forfatter Skrevet Mai 26, 2011 oki.har sjekket jord.det som mangler er pluss strømmen.... huff...im going nuts...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå